در سال ۹۷؛

روزانه بطور متوسط 6 مورد خدمت حقوقی به مددجویان آذربایجان شرقی ارائه شد

تبریز(پانا) - مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی به تشریح خدمات حقوقی این نهاد به مددجویان در سال 97 پرداخت.

کد مطلب: ۹۰۶۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
روزانه بطور متوسط 6 مورد خدمت حقوقی به مددجویان آذربایجان شرقی ارائه شد

محمد کلامی مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: وکلای نیکوکار استان در سال گذشته 2090 مورد مشاوره و خدمات حقوقی نظیر تنظیم دادخواست، شکوائیه و شرکت در جلسه دادرسی به مددجویان تحت حمایت این نهاد انجام داده اند.

وی با اعلام اینکه 262 وکیل نیکوکار با این نهاد همکاری می کنند، افزود: در سال 97 بطور متوسط روزانه 6 مورد خدمت حقوقی به مددجویان ارائه شده است.

کلامی با اشاره به تشکیل 805 پرونده حقوقی مددجویان در سال گذشته افزود: از این تعداد پرونده 499 مورد آن طی مشاوره حقوقی با همکاری وکلای نیکوکار حل و فصل گردیده که 62 درصد را شامل می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان ادامه داد: 213 مورد از پرونده های حقوقی مددجویان نیز در محاکم قضایی پیگیری شده که 167 مورد منجر به صدور رای شده است.

کلامی با اشاره به تشکیل 30 میز خدمت حقوقی برای مددجویان عنوان کرد: در این میزهای خدمت حقوقی اهدافی چون کمک به مددجویان در امور حقوقی، ارتقای سطح آگاهی و احقاق حق این عزیزان دنبال می شود.

وی همچنین به انعقاد تفاهم نامه های حقوقی جهت تسهیل خدمات دهی به مددجویان اشاره کرده و افزود: در سال 97 تفاهم نامه هایی با کانون سردفتران و دفتریاران استان، سازمان بسیج حقوقدانان استان، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و کانون وکلای دادگستری استان به امضا رسیده تا خدمات گسترده ای در موضوعات حقوقی، جزائی و خانواده به مددجویان تحت حمایت این نهاد به‌صورت رایگان یا با اعمال تخفیف های ویژه صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار