مدیر سازمان دانش آموزی استان: مهلت مسابقه بزرگ سخنوری دانش آموزی تمدید شد

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل استقبال دانش آموزان و درخواست های متعدد مهلت مسابقه بزرگ سخنوری با موضوع نقش دانش آموزان در رونق تولید تا 26 فروردین 98 تمدید شد.

کد مطلب: ۹۰۶۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر سازمان دانش آموزی استان: مهلت مسابقه بزرگ سخنوری دانش آموزی تمدید شد

داود صیاد اظهار کرد: تربیت اجتماعی دانش آموزان یکی از مهم ترین رسالت های سازمان دانش آموزی است و در همین راستا کارگاه های مهارت اجتماعی در قالب های مختلف در طول سال تحصیلی برگزار شده است که مهارت سخنوری یکی از این مهارت هاست.

وی افزود: بی تردید فراگیری شیوه صحیح سخن گفتن و بیان مطالب نقش موثری در پیشبرد اهداف و برنامه های فردی دارد و کسی که از این توانمندی برخوردار است در موقعیت های متعدد با نفوذ کلام و ارتباط مناسب می تواند بهره گیری فزاینده ای از موقعیت های خود داشته باشد.

صیاد تصریح کرد: در همین راستا دبیرخانه ی مجلس دانش آموزی استان مستقر در سازمان دانش آموزی استان در نظر دارد تا جهت غنی سازی ایام تعطیلات نوروز دانش آموزان مسابقه ی بزرگ سخنوری را برگزار کند.

وی بیان کرد: "نقش دانش آموزان در رونق تولید" با عنایت به شعار سال ابلاغی مقام معظم رهبری به عنوان موضوع این مسابقه انتخاب شده است.

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان وبلوچستان گفت: دانش آموزان گرامی می توانند کلیپ سخنرانی خود با موضوع یاد شده را حداکثر در دو دقیقه و به صورت افقی با تلفن همراه خود ضبط کرده و از طریق رایانامه سازمان به نشانی sdsbmedu@gmail.com و پیام رسان سروش به شماره 09023222146 به سازمان دانش آموزی استان ارسال کنند.

صیاد اظهار داشت: دانش آموزان گرامی تا 26 فروردین فرصت دارند تا در این مسابقه شرکت کنند و نتایج این مسابقه در روز 28 فروردین همزمان با سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار