130 هزار گردشگر از خدمات ستاد اسکان فرهنگیان کاشان استفاده کردند

کاشان(پانا) – کارشناس مسوول رفاه و تعاون مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: مراکز اسکان فرهنگیان این شهرستان بیش از 130 هزار نفر از هموطنان را در تعطیلات نوروز باستانی پذیرایی کرد.

کد مطلب: ۹۰۵۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
130 هزار گردشگر از خدمات ستاد اسکان فرهنگیان کاشان استفاده کردند

علیرضا عابدی در گفتگو با پانا کاشان، اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و گردشگری منطقه فرهنگی کاشان، این شهرستان در اسکان نوروزی فرهنگیان بعد از شهر اصفهان ، رتبه دوم پذیرش و اسکان گردشگر را به خود اختصاص داده است .
وی افزود: ستاد اسکان فرهنگیان مدیریت آموزش و پرورش کاشان، در نوروز امسال با یک هزار و 40 اتاق در قالب 111 واحد آموزشی با حضور 34 نفر نیروی ستادی میزبان گردشگران بود.

وی افزود: علاوه بر سه مرکز رفاهی قمصر، راوند و مستوفی ، 111 مدرسه این شهرستان به صورت دو واحد در گروه ویژه، 17 مدرسه در گروه الف و 92 واحد آموزشی نیز در قالب مراکز اسکان گروه ب طبقه بندی شده بود .
کارشناس مسوول رفاه و تعاون مدیریت آموزش و پرورش کاشان تصریح کرد: بنا بر آمار مرکز فناوری وزارت آموزش و پرورش، میزان پذیرش گردشگر در مراکز اسکان فرهنگیان شهرستان کاشان بیش از مجموع پذیرش 10 استان کشور است .
وی گفت: مدارس طرح اسکان، در دو گروه الف. و ب. درجه بندی شده که مدارس درجه ب. سطح کلاس‌ها مفروش شده و پتو نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است، اما در کلاس‌های درجه ویژه خدماتی نظیر تلویزیون و یخچال نیز موجود است .
عابدی افزود: توزیع غذا، با قیمتی ارزان‌تر از رستورانهای شهر، در دو نوبت نهار و شام و فعالیت درمانگاه فرهنگیان کاشان در قالب پزشکان عمومی و متخصص‌،آزمایشگاه و پرستاری از دیگر خدمات ستاد اسکان فرهنگیان کاشان در تعطیلات نوروزی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار