رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ماکو خبرداد:

بازدید بیش از 15000 نفر از باغچه جوق ماکو

ارومیه (پانا)- رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ماکو گفت: ایام تعطیلات نوروزی ۱۵ هزار و ۶۰۰ نفر از کاخ موزه سردار ماکو بازدید کرده‌اند.

کد مطلب: ۹۰۵۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید بیش از 15000 نفر از باغچه جوق ماکو

علی خورابلو با اشاره به تعداد بازدیدکنندگان از کاخ موزه سردار ماکو اظهار کرد: از ۲۹ اسفند ماه ۹۷ تا ۱۵ فروردین ماه ۹۸ در حدود ۱۵ هزار و ۶۰۰ نفر از این کاخ دیدن کرده‌اند که ۴۰ نفر از آنها را مسافران خارجی تشکیل می‌داده‌اند.

وی با بیان اینکه در این مدت دو هزار و ۷۶۰ گردشگر قلعه قابان را برای بازدید انتخاب کرده‌اند، افزود: همچنین در ایام نوروز گوردخمه فرهاد دامی سنگر یک هزار و ۷۶۵ نفر بازدیدکننده داشت.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ماکو تعداد گردشگران از بنای تاریخی کلاه فرهنگی این شهرستان را یک هزار و ۹۵۰ نفر برشمرد و ادامه داد: نمایشگاه مردم‌شناسی مستوفی در محل خانه حسن خان اداره میراث فرهنگی ماکو نیز یک هزار و ۳۰۰ بازدیدکننده داشت.

وی با اشاره به برگزاری نوروزگاه در حمام پورناک پلدشت و استقبال مردم از این نوروزگاه عنوان کرد: حمام قاجاری پورناک امسال میزبان یک هزار و ۲۵۰ مسافر از کل کشور بود و استقبال از این برنامه نیز با حضور خوب مردم همراه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار