دو شهربازی امسال در قم به بهره‌برداری می‌رسد

قم (پانا) - مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: در حوزه گردشگری با توجه به اینکه قم در گذشته شهربازی‌های خوبی داشته که تعطیل شده برنامه داریم سه شهربازی بزرگ را در شهر احداث کنیم که دو مورد از این شهربازی‌ها در سال ۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد مطلب: ۹۰۵۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
دو شهربازی امسال در قم به بهره‌برداری می‌رسد

پیام جوادیان با اشاره به اقدامات سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری برای ایجاد فضایی با طراوت در شهر قم اظهار کرد: متولی اصلی فضای سبز و مباحث زیست‌محیطی در شهرها شهرداری‌ها هستند که کار این بخش از طریق سازمان پارک‌ها و فضای سبز پیگیری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این سازمان در چند جنبه در خصوص ارتقاء بوستان‌ها و فضای سبز شهر گام بر می‌دارد تصریح کرد: یکی از اهداف ما توسعه کمربند سبز و سبزکردن زمین‌های اطراف شهر است.

جوادیان با اشاره به آلودگی‌های زیست‌محیطی و مخاطراتی که شهر را تهدید می‌کند افزود: در حوزه توسعه پارک‌های شهری به عنوان ریه‌های اصلی شهر نیز برنامه‌هایی داریم که نقش مهمی در مباحث تفریحی شهر دارند.

وی با بیان اینکه در چهار سال گذشته اقدامات گسترده در توسعه سرانه فضای سبز صورت گرفته است گفت: سرانه فضای سبز شهر قم از حدود ۱۵ مترمربع به حدود ۱۹٫۷ مترمربع به ازای هر شهروند رسیده که همین شرایط توسعه‌ای را ادامه خواهیم داد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم به توسعه امکانات ورزشی و زمین‌های بازی در بوستان‌های شهر اشاره کرد و گفت: در حوزه گردشگری هم با توجه به اینکه قم در گذشته شهربازی‌های خوبی داشته که تعطیل شده برنامه داریم سه شهربازی بزرگ را در شهر احداث کنیم.

وی ادامه داد: دو مورد از این شهربازی‌ها در سال ۹۸ و یکی در سال ۹۹ به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین پروژه تله‌سیژ بوستان علوی و تله‌کابین بوستان هزار هکتاری در دستور کار این سازمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار