انتقاد معاون استاندار مازندران از تفاوت قیمت‌ اجناس در نقاط مختلف استان

ساری (پانا) - معاون سیاسی امنیتی استان مازندران از تفاوت قیمت ارزاق و اجناس در شرق، مرکز و غرب استان که در برخی نقاط تا 20 درصد هم می‌‌رسد، انتقاد کرد.

کد مطلب: ۹۰۴۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد معاون استاندار مازندران از تفاوت قیمت‌ اجناس در نقاط مختلف استان

حسین حسن‌نژاد در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران ویژه 98، ضمن بیان اینکه بیش از 60 درصد از آمار اقامت مسافران در استان مربوط به غرب استان است، تأکید کرد که ساختار ستاد سفرهای باید به گونه‌ای باشد که تمرکز خدمات در مناطق گردشگرپذیر باشد.

او با انتقاد از ورود دیرهنگام برای نظارت بر قیمت‌ها و اجناس در مناطق گردشگری خواستار تفاوت نظارت در شهری مانند رامسر که بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر شب اقامت دارد، شد.

معاون سیاسی امنیتی استان مازندران گفت: «در شرق، مرکز و غرب استان از نظر قیمت ارزاق و اجناس اختلاف وجود دارد و این اختلاف در برخی نقاط تا 20 درصد هم می‌رسد.»

حسن‌نژاد با اشاره به تردد 29 میلیون خودرو در استان از مصرف 84 میلیون لیتر بنزین در استان خبر داد.

او با اشاره به این واقعیت که بخش عمده‌ای از اوقات گردشگرانی که وارد غرب استان می‌شوند، در ترافیک سپری می‌شود، ادامه داد: «اگر اوقات فراغت گردشگران را پر نکنیم، منابع ما نظیر سوخت بنزین مصرف می‌شود که آنهم مربوط به گره های ترافیکی است.»

حسن‌نژاد غنی‌سازی اوقات فراغت را در ایجاد احساس رضایتمندی از سفر و کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر دانست و گفت: «اگر نگاه چندجانبه به حوزه گردشگری و برنامه برای آن نداشته باشیم، گردشگری جزء زباله و ترافیک برای ما چیزی نخواهد داشت.»

معاون استاندار مازندران وجود ویلاهای شخصی را از جمله چالش ها در حوزه گردشگری برشمرد که به گفته او سرعت ساخت و ساز این ویلاها نیز کاهش نیافته است و امروز هزینه‌های زیادی در حوزه زیرساخت‌ها و خدمات زیربنایی پرداخت می‌‌شود.

او با اشاره به اینکه 6.5 درصد تردد کشور مختص مازندران است، از رتبه نخست این استان در میزان اقامت و رتبه چهارم در میزان تردد حبر داد.

معاون سیاسی امنیتی استان مازندران تأکید کرد که هیچ مشکلی برای پذیرش گردشگران در ایام باقیمانده تعطیلات نوروزی نداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار