شهروندان در مکان‌های مشخص شده در بوستان‌ها آتش روشن کنند

قم (پانا) - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: کلیه شهروندان عزیز از روشن کردن آتش در بوستان‌ها و مراتع جدا پرهیز نمایند و فقط در مکان‌هایی که کارکنان فضای سبز در بوستان‌ها مشخص کردن اقدام به برپایی آتش نمایند.

کد مطلب: ۹۰۴۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
شهروندان در مکان‌های مشخص شده در بوستان‌ها آتش روشن کنند

عباس جعفری با اشاره به توصیه‌های ایمنی در روز طبیعت اظهارکرد: کلیه شهروندان عزیز از روشن کردن آتش در بوستان‌ها و مراتع جدا پرهیز نمایند و فقط در مکان‌هایی که کارکنان فضای سبز در بوستان‌ها مشخص کردن اقدام به برپایی آتش نمایند.

وی با درخواست از شهروندان در خصوص اینکه حتماً قبل از ترک محل اتراق و تفریح، آتش را به طور کامل بوسیله آب و خاک اطفاء نمایند تا احتمال شعله ور شدن مجدد آتش صورت نگیرد تصریح کرد: مردم از نشستن در کنار رودخانه‌ها و مکانهای کوهستانی در این روزها بخاطر شرایط جوی جدا پرهیز نمایند.

جعفری بیان کرد: شهروندان حتماً محل دور آتش را سنگچین کنند تا از سرایت آتش به نقاط دیگر جلوگیری شود و از حضور کودکان در کنار آتش به تنهایی خوددای نمایند.

وی گفت: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت بروز حریق و حوادث با شماره تلفن ۱۲۵ تماس گرفته و آدرس دقیق بوستان را اعلام و یک نفر حتماً در قسمت ورودی جهت راهنمایی پرسنل عملیاتی آتش نشانی حضور داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار