مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:

اسکان 755 هزار نفر- روز گردشگر فرهنگی در استان هرمزگان

شهرستان های بندرعباس و قشم در صدر پذیرش گردشگر

هرمزگان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در جریان بازدید از ستاد اسکان ناحیه یک بندرعباس از پذیرش 755 نفر-روز میهمان فرهنگی تا پایان دهمین روز از فروردین ماه 98 خبر داد .

کد مطلب: ۹۰۴۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
اسکان 755  هزار نفر- روز گردشگر فرهنگی در استان هرمزگان

موسی دادی زاده سرخایی مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان صبح امروز یازدهم فروردین ماه 98 در گفتگو با خبرنگار پانای هرمزگان گفت: ستادهای اسکان آموزش و پرورش هرمزگان تا کنون 755 هزار نفر-روز در قالب ۷۰ هزار خانوار پذیرش و اسکان داده اند.

دادی زاده در ادامه با بیان اینکه امسال با توجه به شرایط خاص جوی حدود دو هزار نفر از همکاران فرهنگی به عنوان عوامل اجرایی در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان مشغول خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی هستند افزود: نواحی یک و دو آموزش و پرورش شهرستان بندرعباس و منطقه قشم تاکنون بیشترین میزان پذیرش میهمانان فرهنگی را به خود اختصاص داده و سایر مناطق استان هم با استقبال خوب گردشگران فرهنگی همراه بوده است.

وی خاطر نشان ساخت: آموزش و پرورش هرمزگان امسال 418 مدرسه با سه هزار و 160 کلاس و همچنین باشگاه شماره یک و پردیس دانشگاه فرهنگیان را برای اسکان میهمانان فرهنگیان در تعطیلات نوروزی میها نموده بود که علاوه بر آن با توجه به ناپایداری جوی و بارندگی‌های پیاپی، سایر ظرفیت های خود شامل؛ سالن‌ها، کریدورها، نمازخانه‌ها و راهروها را نیز جهت اسکان میهمانان نوروزی در اختیارستاد بحران استان قرار داد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در ادامه اظهار داشت: تیم اجرایی آموزش و پرورش استان، امسال به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به مسافران نوروزی از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده نموده و با تلاش های شبانه‌روزی و بی وقفه سعی در جلب رضایت خاطر فرهنگیان عزیز را دارد.

وی یاد آور شد: هرمزگان بخاطر دارا بودن جاذبه های گردشگری و توریستی به ‌عنوان یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری کشور همواره مورد توجه مسافران نوروزی بوده است که امسال نیز با وجود مشکلات جوی و ناپایداری هوا شاهد استقبال بی نظیر هموطنان عزیز از جاذبه‌های متنوع این استان بودیم.

این مسئول در پایان ضمن تشکر و قدر دانی از تلاشهای شبانه روزی عوامل اجرایی ستاد های اسکان بیان داشت: همواره تلاش خواهیم کرد تا پایان فعالیت ستاد اسکان، بدون وقفه خدمات شایسته‌ای را برای گردشگران عزیز نوروزی ارائه نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار