تامین بخشی از لوازم التحریر دانش آموزان سیل زده توسط سازمان دانش آموزی فارس

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی فارس با اشاره به سیل اخیر شیراز و از بین رفتن کتاب‌های درسی و لوازم‌التحریر بیش از ۵ هزار دانش‌آموز در این سیل از تامین بخشی از لوازم‌التحریر دانش‌آموزان سیل‌زده توسط این سازمان خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۴۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تامین بخشی از لوازم التحریر دانش آموزان سیل زده توسط سازمان دانش آموزی فارس

محسن کلاری در گفت‌وگو ضمن ابراز همدردی با مردم سیل‌زده در کشور و خصوصا شهر شیراز گفت: در راستای همراهی و همکاری با دیگر ادارات و دستگاههای اجرایی، این سازمان، تامین بخشی از لوازم‌التحریر دانش‌آموزان و کتب درسی دانش‌آموزان سیل‌زده شهرک سعدی،نصرآباد و مناطق سیل‌زده شهرستان شیراز را عهده دار شده است.
او ادامه داد: این اقلام با هماهنگی به‌عمل آمده با اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز ، بین دانش‌آموزان سیل‌زده توزیع خواهد شد.
کلاری از آمادگی این سازمان در جمع‌آوری کتب درسی و کمک درسی از عموم مردم خبر داد و افزود: شهروندان و دانش‌آموزانی که کتاب‌های درسی سال‌های قبل خود را دارند میتوانند کتب درسی خود را در روزهای ۱۴ و ۱۵ فروردین ماه از ساعت ۸ تا ۱۴ با مراجعه به کتابخانه دانش‌آموز واقع در میدان معلم تحویل دهند.

او با اشاره به اینکه در سیل اخیر بیش از ۵ هزار دانش آموز کتاب‌های درسی خود را از دست داده‌اند از همکاری و همراهی مردم در تحویل کتابهای خود ابراز امیدواری کرد و گفت: امید که این تعداد دانش‌آموز در روز ۱۷ فروردین ماه با آمادگی نسبی به سرکلاس درس حاضر شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار