مدیرکل آموزش وپرورش فارس خبرداد

اسکان حدود یک و نیم میلیون نفرروز مهمان نوروزی در مدارس فارس از ابتدای نوروز

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش وپرورش فارس از پذیرش و اسکان نزدیک به یک و نیم میلیون نفرروز مهمان نوروزی تاصبح نهم فروردین۹۸ در مدارس و اماکن وابسته به اموزش و پرورش فارس خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۴۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
اسکان حدود یک و نیم میلیون نفرروز مهمان نوروزی در مدارس فارس از ابتدای نوروز

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش فارس، علی عسکر نجفی در حاشیه بازدید از ستادهای پذیرش مهمانان نوروزی آموزش و پرورش در شیراز اظهار کرد: در استان 68 و در شیراز نیز 5 پایگاه استقبال و پذیرش میهمانان نوروزی فرهنگی دایر شده است.

رئیس ستاد اسکان فرهنگیان آموزش وپرورش فارس گفت: در نوروز 98، اسکان مسافران، میهمانان و زائران نوروزی فرهنگی در استان فارس و شیراز در سه گروه «ویژه، الف و ب» شامل:500 کلاس (ویژه)، 5 هزارکلاس گروه (الف) و 9500کلاس گروه (ب) درحال انجام است.

نجفی تصریح کرد: خوابگاه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی محل اسکان گروه (ویژه) با امکانات تخت خواب، پتو، فرش، یخچال، تلویزیون و حمام، مدارس و کلاس‌ها گروه (الف) دارای تمامی امکانات به جز تخت خواب و گاهی تلویزیون است و در گروه (ب)، امکانات یخچال و تلویزیون به صورت مشترک وجود دارد و سایر امکانات به جز تخت خواب در اختیار مسافران، میهمانان و زائران نوروزی فرهنگی است.

رئیس ستاد اسکان فرهنگیان آموزش وپرورش فارس گفت: 3هزار نفر عوامل اجرایی از 28 اسفند تا 16 فروردین آماده پذیرش و استقبال و اسکان مسافران، میهمانان و زائران نوروزی فرهنگی در مدارس واماکن متعلق به آموزش وپرورش استان خواهند بود و فعالیت ستاد اسکان در آموزش وپرورش فارس به صورت شبانه‌روزی خواهدبود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین تصریح کرد: در سیل اخیر شیراز سایر مدارس هم سریعا به امکانات اولیه تجهیز شدند و امادگی اسکان راداشتند که از برخی نیز استفاده شد.

نجفی گفت: تاصبح روز جمعه نهم فروردین ۹۸ بیش از ۴۸۰ هزار نفر در قالب ۱۳۳ هزارو پانصد خانواده و در مجموع یک میلیون و 442 هزار نفر روز در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار