رییس اورژانس مازندران:

کاهش ۴۲ درصدی آمار فوتی‌های صحنه تصادف در جاده‌های مازندران

ساری (پانا) رییس مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران با اشاره به مرگ ۱۸ نفر در تصادفات جاده‌ای استان، از کاهش ۴۲ درصدی آمار فوتی‌ در صحنه تصادف از ۲۷ اسفند تا به امروز خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۴۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
کاهش ۴۲ درصدی آمار فوتی‌های صحنه تصادف در جاده‌های مازندران

یحیی صالح طبری امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با تأکید بر کنترل مسائل بهداشتی علی‌رغم احتمال آلودگی آب‌های سطحی به دلیل سیلاب، از آمادگی اکیپ‌های بهداشتی استان برای رفع مشکلات احتمالی خبر داد.

او به چهار هزار و ۸۹۴ مورد مأموریت انجام شده اورژانس در روزهای آماده‌باش اورژانس مازندران، اعلام کرد که این رقم کاهش ۵/۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

طبق آماری که صالح طبری ارائه داد، اورژانس مازندران تا به امروز یک هزار و ۱۵۰ مأموریت تصادفی انجام داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴.۴ درصد کاهش داشته است.

همچنین با توجه به ۱۸ مور فوتی سر صحنه تصادف، این رقم نسبت به سال گذشته از کاهش ۴۲ درصدی برخوردار بوده است.

دبیر کمیته سلامت پزشکی ستاد خدمات سفر مازندران با اشاره به آمار پزشکی قانونی مازندران، اعلام کرد که تعداد معاینات بیماران تصادفی ۱۰ درصد و تعداد معاینه اجساد تصادفی نیز ۱۴.۵ درصد کاهش داشته است.

صالح طبری از فعال بودن ۹۰ پایگاه، ۲۰ پایگاه سلامت در وروی شهرها خبر داد و گفت: «از آن‌جایی که ۶۰ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می‌دهد، پویش «۶۰-۳۰» را برای کاهش تصادفات راه انداختیم که بخشی از آن جواب داد و امیدواریم با همین روند به کاهش میزان تصادفات کمک کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار