مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

همه مسافران به ویژه فرهنگیان اسکان داده شده اند

بوشهر(پانا)_مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همه مسافران به ویژه فرهنگیان اسکان داده شده اند و تقریبا هیچ مسافری نیست که در استان در زمینه اسکان مشکل داشته باشد.

کد مطلب: ۹۰۳۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
همه مسافران به ویژه فرهنگیان اسکان داده شده اند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، ناصر کرمی در حاشیه بازدید و پیگیری وضعیت مسافران در ستاد اسکان فرهنگیان استان و با توجه به بارندگی در نقاط مختلف استان و خطرهای احتمالی اظهار داشت: همه مسافران در استان بوشهر به ویژه فرهنگیان اسکان داده شده اند و تقریبا هیچ مسافری نیست که در استان در زمینه اسکان مشکل داشته باشد.

کرمی با بیان این که در سه شهر پر تردد استان از جمله شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم با همت نهادها و شهروندان برای مسافران اسکان تعبیه شده است، ادامه داد: در شهر بوشهر با همکاری و هماهنگی اداره کل اوقاف ۶ مسجد، یک حسینیه و سه امامزاده که بیش از ۶۰۰ خانوار را در خود جای داده اند برای مسافران در نظر گرفته شده و همچنین نمازخانه، سالن ورزشی و پارکینگ شیلات بوشهر و مصلای نمازجمعه شهر بوشهر بر روی مسافران باز می باشد .

وی افزود: در شهر گناوه نیز تمام سالن های ورزشی، مساجد، حسینیه ها، اردوگاه دانش آموزی و همچنین تمامی اتاق های اداره آموزش و پرورش این شهرستان در خدمت مسافران می باشد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: در شهر دیلم نیز علاوه بر ظرفیت کلاس های در نظر گرفته شده، دفتر مدیریت و معاونت مدارس نیز در خدمت مسافران است و همچنین سالن های ورزشی، مساجد، حسینیه ها این شهر نیز میزبان مسافران است.

کرمی ابراز داشت: با وجود در اختیار قرار دادن تمامی مدارس و مراکز اسکان در سطح استان، آموزش و پرورش از هیچ تلاشی برای میزبانی هم وطنان دریغ نکرده است و خوشبختانه همه مسافران به خوبی در مکان های امن اسکان داده شده است.

وی تصریح کرد: ستاد اسکان همه شهرستان ها باید در طول شبانه روز فعال باشند و حتی اگر جایی برای اسکان نداشته باشند باز هم باید پاسخگو و راهنمای مسافران بوده و آن ها را به یک مکان امن هدایت کنند.

کرمی به اعلام جدیدترین آمار پذیرش مسافران نوروزی در مراکز اسکان موقت پرداخت و اظهار کرد: در پایان روز شنبه 4 فروردین 62 هزار و 369 نفر در قالب 17 هزار و 325 خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: از این تعداد آمار، 55 هزار و 974 نفر آن فرهنگی در قالب 15 هزار و 549 خانوار در ستادهای اسکان استان اقامت دارند.

وی افزود: بر این اساس، آمار اسکان نوروزی تاکنون به 174 هزار و 935 نفر-روز می رسد که نسبت به سال گذشته این آمار رشد 4 هزار نفر-روز داشته است.

کرمی در پایان خاطرنشان کرد: در روز چهارم فروردین شهرستان های گناوه، بوشهر و دیلم به ترتیب پذیرای بیشترین مسافران نوروزی در مراکز اسکان بوده‌اند که شهرستان گناوه با میزبانی از 6 هزار و 199 نفر در قالب یک هزار 723 خانوار بیشترین مسافر را در ستادهای اسکان خود در روز چهارم فروردین داشته است که نسبت به روزهای قبل آمار رو به بالایی است و شهرستان بوشهر نیز با آمار 2 هزار و 578 نفر در قالب 718 خانوار و دیلم نیز با یک هزار و 800 نفر در قالب 550 خانوار روز چهارم را سپری کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار