رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد:

حضور متخصصان سازمان بسیج در مناطق سیل‌زده کشور

تهران (پانا) -  رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اعلام اینکه قرارگاه میدانی بسیج برای خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده تشکیل شده است، می‌گوید متخصصان این سازمان در مناطق سیل‌زده شمال کشور حاضر شده‌اند.

کد مطلب: ۹۰۳۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور متخصصان سازمان بسیج در مناطق سیل‌زده کشور

به گزارش ایرنا،‌ سردار غلامحسین غیب‌پرور درباره کمک‌های بسیج به مناطق زلزله‌زده، گفت: نیروهای بسیج از همان ساعت‌های ابتدایی وقوع حادثه با تمام توان در کنار مردم زلزله‌زده استان‌های مازندران و گلستان قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه سپاه‌های استانی نسبت به جمع‌آوردی کمک‌های مردمی و سازمانی در حال اقدام هستند، گفت: نخستین محموله اقلام خوراکی را دوم فروردین برای مردم سیل‌زده ارسال کردیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه شماره حسابی به منطور جمع‌آوری کمک‌های مردمی توسط بسیج در نظر گرفته شده است، گفت: مردم می‌توانند با شماره حساب 5151818086011 نزد بانک سپه به نام حوادث غیر مترقبه سازمان بسیج به مردم سیل‌زده کمک کنند.
سردار غیب پرور با اشاره به اینکه اکنون باید از ارسال مواد مصرفی و فاسد شدنی به مناطق سیل‌زده پرهیز شود، اظهار کرد: باید اقلامی جمع آوری و ارسال گردد که بتوان در مدت زمان زیادی از آن استفاده کرد در این ایام کمک های نقدی می تواند بهترین کمک برای بازسازی مناطق باشد.
وی افزود: پس از فروکش کردن آب کار بازسازی مناطق سیل‌زده آغاز خواهد شد و بسیج نیز در این امر از تمام امکانات خود استفاده خواهد کرد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: اقشار متخصص بسیج به منظور خدمت‌رسانی آمادگی لازم را جهت حضور در مناطق سیل‌زده داشته و هر یک بر حسب نوع تخصص و تجربه خود سازماندهی شده و اقدام‌های لازم را انجام خواهند داد.
جانشین فرمانده سپاه در امور بسیج در خصوص اسکان مردم سیل‌زده عنوان کرد: بخشی از مردم سیل‌زده هنوز در منازل خود اسکان دارند اما مناطق امنی را در اطراف این شهر و به ویژه گرگان در نظر گرفته‌ایم و برخی از مردم سیل‌زده را به آن مناطق برده‌ایم.
به گفته غیب‌پرور، سازمان بسیج به منظور خدمات‌رسانی بهتر به مردم سیل‌زده یک قرارگاه میدانی در منطقه آسیب‌دیده گلستان تشکیل داده است و مسئولان بسیج سازندگی استان‌ها به منظور خدمت هر چه بهتر به آسیب‌دیدگان فراخوانده شده‌اند.
وی اعلام کرد: سازمان بسیج عشایری جهت خدمت‌رسانی به عشایر و روستاییان عزیز در شمال کشور کار ساماندهی و کمک را آغاز کرده است.
رئیس سازمان بسیج ادامه داد: هفت استان معین برای کمک‌رسانی به استان گلستان و پنج استان معین برای کمک‌رسانی به استان مازندران در نظر گرفته شده است که نمایندگان آنها در منطقه مستقر هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار