زائران خراسانی میهمان مناطق جنگی جنوب کشور

کاشمر (پانا) - رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امام رضا(ع) در جمع کاروان های حاضر در اردوگاه ثامن الائمه واقع در شهر حمیدیه استان خوزستان از حضور ۳۵ هزار در ایام نوروز برای بازدید از مناطق جنگی جنوب کشور خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۳۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
زائران خراسانی میهمان مناطق جنگی جنوب کشور

سرهنگ‌صالحی رئیس سازمان اردویی گردشگری و راهیان نور سپاه امام رضا علیه السلام با بیان اینکه کاروان‌های راهیان نور در ایام نوروز همانند سال‌های گذشته حضور چشمگیر و متفاوتی با حال و هوایی خاص در یادمان های دفاع مقدس جنوب کشور دارند گفت: شرکت کنندگان با حضورشان در این کاروان ها با آرمان های شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق می کنند.
وی با تاکید بر اینکه راویان دفاع مقدس در مسیر حرکت به سمت یادمان ها در داخل اتوبوس و در محل یادمان ها به تشریح عملیات ها و معرفی مناطق جنگی می پردازند خاطر نشان کرد: هورالعظیم، طلائیه، هویزه، علقمه، شلمچه، نهر خین، دهلاویه، چزابه، فکه و فتح المبین یادمان هایی است که میزبان زائران است.
رییس سازمان اردویی گردشگری و راهیان نور سپاه امام رضا تاکید کرد: اردوهای راهیان نور فرصت مناسب و ارزشمنر برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار