معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

پذیرش 21 هزار و 277 مسافر نوروزی در مراکز ستاد اسکان فرهنگیان استان بوشهر

بوشهر(پانا)_ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر از اسکان21 هزار و 277 مسافر نوروزی در مراکز اقامتی استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۳۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش 21 هزار و 277 مسافر نوروزی در مراکز ستاد اسکان فرهنگیان استان بوشهر

غلامرضا طراوت در حاشیه بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان و مدارس منطقه دلوار از اسکان بیش از 21 هزار و 277 گردشگر در مراکز و مدارس استان خبر داد و اظهار داشت: از28 اسفند تا یک فروردین این تعداد گردشگر فرهنگی و غیرفرهنگی در قالب 5 هزار و 713 خانوار در مدارس استان اسکان داده شدند.

طراوت افزود: ستادهای اسکان فرهنگیان استان در نوروز 98، از 18 هزار و 446 نفر فرهنگی در قالب 5 هزار و 125خانوار میزبانی کرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اضافه کرد: بر این اساس، آمار اسکان نوروزی به 59 هزار و 717 نفر-روز می رسد.

وی تصریح کرد: دلوار به دلیل آوازه استعمار ستیزی سردار جنوب رییس علی و یارانش، مردم دلاور دلوار، ساحل زیبا و بازار، مکان های تاریخی و همچنین نزدیکی به مرکز استان مورد توجه ویژه گردشگران می باشد.

طراوت در ادامه یادآور شد: این منطقه به دلیل نزدیکی به دریا، دارای ساحلی بکر برای استفاده گردشگران است و همواره با استقبال مسافران روبرو است.

وی خاطر نشان کرد: روستاهای جنوبی دلوار فضای دلپذیری دارد وتفریح در این سواحل برای خانواده ها به دلیل آرامش و خلوت بودن از امتیازات این منطقه است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان با بیان این که ستاد فرهنگیان اسکان استان آمادگی کامل برای پذیرش مسافران را دارد گفت: در استان بیش از 22 پایگاه در آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق فعال است که این تعداد پایگاه وظیفه خدمت رسانی به مسافران را بر عهده دارند.

رییس آموزش و پرورش دلوار نیز به اعلام جدیدترین آمار پذیرش مسافران نوروزی در مراکز اسکان موقت پرداخت و اظهار کرد: در پایان روز پنج شنبه یکم فروردین،469 نفر در قالب 81 خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان دلوار پذیرش شده‌اند.

زمانی ادامه داد: از این تعداد آمار، 408 نفر فرهنگی در قالب 70 خانوار در ستاد های اسکان فرهنگیان استان اقامت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار