اهانت دونالد ترامپ به جو بایدن

تهران (پانا) - «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه «جو بایدن» را به دلیل یک خطای لفظی و اتخاذ تصمیم برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 ایالات متحده، فردی با بهره هوشی پایین توصیف کرد.

کد مطلب: ۹۰۲۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
اهانت دونالد ترامپ به جو بایدن

به گزارش ایرنا، ترامپ در صفحه توییتر خود نوشت: جو بایدن آخر این هفته زبانش بند آمد وقتی که نتوانست یک جمله خیلی ساده در مورد تصمیم اش برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را به درستی ادا کند. به آن عادت کنید، یک نفر دیگر با بهره هوشی پایین.
بایدن معاون رئیس جمهوری پیشین آمریکا از مدت ها قبل نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا را مورد بررسی قرار داده است و به احتمال قوی در آینده ای نزدیک وارد عرصه رقابت می شود.
رئیس جمهوری آمریکا همچنین در توییت دیگری رسانه های این کشور را مورد انتقاد قرار داد و نوشت: رسانه های اخبار جعلی، مدام کار می کنند تا من را بابت حمله هولناک نیوزیلند مقصر نشان دهند. رسانه ها باید برای اثبات این مساله، سخت کار کنند. مسخره است.
عامل حملات نیوزیلند در مانیفست (دیدگاه سیاسی) خود از ترامپ تقدیر و تمجید کرده است. از سویی، ترامپ با انتقادهایی رو به رو شده مبنی بر اینکه به میزان کافی در محکوم کردن نفرت افکنی، قاطعانه عمل نکرده و به احساسات ضد اسلامی دامن زده است.
با این همه، کاخ سفید هر گونه ارتباط بین عامل حملات تروریستی نیوزیلند با ترامپ را رد کرده و حمایت این فرد را از رئیس جمهوری آمریکا غیر منصفانه خوانده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار