مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر: اصل احترام متقابل و برابری افراد در یک مجموعه غیر قابل انکار است

اسلامشهر(پانا) - نشست توجیهی سرایداران، آموزش و پرورش اسلامشهر جهت برقراری امنیت کامل مدارس درتعطیلات نوروز با حضور مدیر آموزش و پرورش و رئیس پلیس آگاهی شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۲۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:  اصل احترام متقابل و برابری افراد در یک مجموعه غیر قابل انکار است

حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی با تشکر از تلاشهای نیروهای خدوم آموزش و پرورش حتی در تعطیلات سال جدید، بر مراقبت و حفاظت از مدارس در ایام تعطیلات نوروز و توجه به نکات ایمنی و هماهنگی با واحد حراست تاکید کرد.

او در ادامه افزود: آموزش و پرورش، مدرسه، مدیر، معلم و دانش آموز بدون حضور شما نیروهای خدمتگزارتلاشگرهیچ اعتباری ندارد.

مدیر آموزش و پرورش اسلام شهر ادامه داد: اگر مدرسه ای خواهان نظم و آرامش، قانونمندی می‌باشد و قصد دارد سلامت جسمی و روانی دانش آموزان را به ارمغان بیاورد و مردم داری را به عنوان یک اصل در کار خودش قرار دهد، کلیدش به دست شما همکاران عزیز،خدوم، زحمتکش و بی ادعا می باشد.

او خاطر نشان کرد: شما عزیزان می توانید مشاور خوبی برای مدیر مدرسه باشید و شرایطی را مهیا کنید که دانش آموزان شما را محرم راز خود بدانند. نقش شما نقش مهمی می باشد و اگر بخواهید می توانید با عملکرد مثبت خود، عملکرد مدیر را در سطح منطقه بالا ببرید.

بنار تصریح کرد: اصل احترام متقابل و برابری افراد در یک مجموعه غیر قابل انکار است. قرار گرفتن در جایگاه های مختلف نباید موجب غرور افراد شود. شما همکاران گرامی می توانید امنیت، نظم و انضباط، قانونمندی، همدردی و همراهی با مردم و شریک همه مسائل مردم بودن را به دانش آموزان ،اولیا، معلمین و مدیر مدرسه هدیه دهید.

در ادامه سرهنگ اسکندر جوادی رئیس پلیس آگاهی شهرستان اسلام شهر ضمن قدردانی از خدمتگزاران، آنان را همکار و همیار پلیس در انجام ماموریت های محوله معرفی کرد و پیشگیری از وقوع سرقت را مهمترین اصل حفاظت از اماکن دانست که متاسفانه مورد غفلت قرار می گیرد و راه نفوذ سارقان را باز می گذارد.

او دسترس داشتن شماره های تماس ضروری جهت گزارش سرقت را بسیار ضروری دانست و سرعت واکنش به سرقت را راهی برای اقدام موثرتر پلیس پیشگیری عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار