۱۴۲۱ پایگاه هلال احمر به مسافران نوروزی خدمات‌دهی می‌کنند

اردبیل (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمرکشور گفت: در طرح امداد و نجات نوروزی امسال یک هزار و ۴۲۱ پایگاه سیار، موقت و دائم با به‌کارگیری سه هزار و ۵۰۰ خودرو به مسافران نوروزی خدمات‌دهی می‌کنند.

کد مطلب: ۹۰۲۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
۱۴۲۱ پایگاه هلال احمر به مسافران نوروزی خدمات‌دهی می‌کنند

علی ا‌صغر پیوندی در جریان بازدید از طرح‌های خدمات نوروزی اردبیل اظهار داشت: نوروز آغاز دگرگونی طبیعت است که مردم ایران این عید را جشن می‌گیرند اما گاها در مسافرت‌ها شاهد حوادث غم انگیز هستیم به همین دلیل جمعیت هلال احمر تمام توان خود را به کار گرفته است تا تلفات این حوادث را کم کند.

او بیان کرد: در طرح امداد و نجات نوروزی امسال یک هزار و 421 پایگاه سیار، موقت و دائم با به‌کارگیری ظرفیت لجستیکی سه هزار و 500 خودرو شامل آمبولانس، خودروی ست نجات و سایر تجهیزات در خدمت مردم کشور خواهند بود.

رئیس جمعیت هلال احمرکشور تصریح کرد: نزدیک به 12 هزار نفر از جوانان به صورت داوطلبانه در یک هزار و 226 پایگاه موقت و سیار استان‌های مختلف کشور به مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

پیوندی از آماده‌باش نیروهای امدادرسان هلال احمر برای مدادرسانی در مواقع مورد نیاز به مردم خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می‌کنیم تا شاهد جلب رضایتمندی عمومی از نحوه خدمات‌رسانی و امدادرسانی جمعیت هلال احمر در کشور باشیم.

او از عضویت 12 هزار نفر در کشور در این جمعیت خبر داد و گفت: در ایام نوروز امسال بیش از پنج هزار و 500 امدادگر در سطح کشور به مردم و گردشگران نروزی ارائه خدمات می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار