واکنش مرد اخلاق فوتبال ایران به یک عکس: آقایان مسئول به نظرم دارید اشتباه می‌زنید

تهران (پانا) – محمد انصاری که دو فصل متوالی به عنوان مرد اخلاق فوتبال ایران انتخاب شده است به برخورد شهرداری برازجان با پاکبان‌ها واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۹۰۲۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد

انتشار یک عکس در فضای مجازی از مراسم قدردانی شهرداری برازجان از پاکبانان که در آن تعدادی از پاکبان‌های این شهر روی زمین و مدیران روی صندلی‌هایشان نشسته‌اند، واکنش‌های زیادی به دنبال داشته است.

محمد انصاری، مدافع پرسپولیس که دو فصل متوالی عنوان مرد اخلاق فوتبال ایران را هم به‌دست آورده و در بین فوتبالی‌ها به حاج محمد معروف است از جمله افرادی است که به این موضوع واکنش جدی نشان داده است.

این مدافع با اخلاق و آرام ضمن انتشار عکس این برخورد با پاکبان‌ها تیتر «آقایان مسئول به نظرم دارید اشتباه می‌زنید» را برای این عکس انتخاب کرد و در ادامه به ذکر روایتی از پیامبر اکرم (ص) پرداخت.

محمد انصاری در پست اینستاگرامی خود نوشته است:

آقایان مسئول به نظرم دارید اشتباه می‌زنید

پ.ن:

پـیـامـبـر اکرم (ص ) هر گاه به مجلسی وارد می شد در نزدیک‌ترین جای خالی می‌نشست جلسات او با اصحاب بی‌آلایش بود به گونه‌ای که اگر کسی از بیرون وارد مـی‌شـد پـیامبر را نمی‌شناخت ، اجازه نمی‌داد کسی پیش پایش بایستد، هرگز پای خـود را پـیـش اصـحـاب دراز نـمـی‌کـرد ‌ بـا غنی و فقیر یکسان مصافحه می‌کرد و دست خود را نمی‌شید تا طرف مقابل دست خود را بکشد.

هنگامی که مردم این مـوضـوع را فـهـمیدند وقتی با آن حضرت مصافحه می کردند، به فوری دست خود را از دسـت آن حضرت می کشیدند. هر گاه بر مرکبی سوار می‌شد دیگری را هم سوار می‌کرد. در جـمـع اصـحـاب و یـاران مـتـنـاسـب با موضوعات مطروحه سخن می‌گفت .

یکی از یاران پـیـامـبـر می گوید چون با رسول خدا(ص ) می‌نشستیم ، اگر از آخرت سخن می‌گفتیم او نیز با ما راجع به آن صحبت می‌فرمود و اگر راجع به دنیا و یا خوردنی و آشامیدنی ها بـحث می‌شد درباره همان موضوع با ما گفتگو می‌کرد. به اصحاب خود می‌فرمود بدی‌هـای یـکـدیـگـر را پـیـش مـن بـازگـویـی نکنید. زیرا من دوست دارم با دلی آرام و خالی از کـدورت نـزد شما بیایم.

.
.
اللهم صلی علی محمد وال محمد وعجل فرجهم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار