فضاسازی شهری به مناسبت نوروز ۹۸

300 المان نوروزی در شهر اصفهان نصب می شود

اصفهان (پانا) - مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر اصفهان از نصب 300 المان نوروزی در شهر اصفهان خبر داد و گفت: این المان ها، شامل هنرهای محیطی، هنرهای کاربردی، فضاسازی مکانی، کارت پستال ها، حجم های نوری و سفره های هفت سین است.

کد مطلب: ۹۰۲۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
300 المان نوروزی در شهر اصفهان نصب می شود

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسن مؤذنی اظهار کرد: سازمان زیباسازی شهر اصفهان با نصب المان های دائم و موقت و نورپردازی های ویژه با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و با شعار فصل نوبهار به استقبال سال نو می رود.

وی ادامه داد: حدود ۳۰۰‌ المان شامل هنرهای محیطی، هنرهای کاربردی، فضاسازی مکانی، کارت پستال ها، حجم های نوری و سفره های هفت سین در مناطق ۱۵ گانه شهری نصب خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر اصفهان افزود: پروژه های نورپردازی شامل نورپردازی خیابان کمال اسماعیل (حد فاصل پل آذر تا میدان انقلاب) و خیابان مطهری (حدفاصل پل آذر تا میدان انقلاب)، نورپردازی ویژه بر روی نمای غربی و جنوبی بانک ملی واقع در خیابان سپه، ویدئو مپینگ و اجرای سقف نوری در میدان امام حسین (ع) ابتدای چهارباغ پایین انجام خواهد شد.

طراحی سر در ورودی ستادهای هدایت اسکان مسافران نوروزی

وی گفت: نصب کارت پستال های سه بعدی با موضوع تبریک سال نو و ولادت امام علی (ع) در مناطق مختلف شهر اصفهان و المان های نوری گرافیکی با موضوع عید نوروز و تقارن آن با ولادت امام علی (ع) بر روی عرشه پل ها در ورودی شهر و رینگ سوم از دیگر اقدامات این سازمان برای زیباسازی نوروزی فضای شهر خواهد بود.

موذنی افزود: همچنین مکعب هایی با تصاویر شهدا و مشاهیر اصفهان در مدخل ورودی های شهر، نمادهای سروها در ورودی گلستان شهدا و دیواره پازلی شهدا در گلستان شهدا با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا نصب خواهد شد.

وی بیان کرد: تابلوهای نقاشی کودکان با ابعاد ۶۰ در ۸۰ که با همکاری خانه کودک انجام شده است و نصب بوم های نقاشی در ابعاد ۲.۳۰ در ۲ که هنرمندان از انجمن نقاشان به صورت زنده بر روی آنها نقاشی می کشند، از دیگر ‌اقدامات سازمان زیباسازی شهر اصفهان خواهد بود که در نقاط مختلف شهر شاهد آن خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر اصفهان افزود: نصب پلاک شناسایی آثار هنرمندان شاخص اصفهان مانند استاد بهادری در ابتدای خیابان عباس آباد نیز از جمله اقدامات نوروزی این سازمان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار