فرماندار اسلامشهر: مردم ما با تاسی به رهبری و همکاری با مسئولین در حال عبوراز پیچ تاریخی هستند

اسلامشهر ( پانا) - فرماندار اسلامشهر در مراسم نماز جمعه گفت :در شرایط کنونی و در آستانه ورود به سال 98 و قرار گرفتن در آزمون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید رهبری و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی برآرامش و حفظ وحدت است

کد مطلب: ۹۰۱۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: مردم ما با تاسی به رهبری و همکاری با مسئولین در حال عبوراز پیچ تاریخی  هستند

مرسلپوردر سخنانی در نماز جمعه اسلامشهر در مصلی شهرستان با اشاره شرایط کشور اظهار کرد: سال 90با تحریم‌های ظالمانه دشمنان افزایش قیمت ها، رکود، تورم و رشد منفی را داشتیم که در سال نود ودو دولت تدبیر و امید با همکاری کلیه دستگاه‌ها به مهار تورم و تک رقمی کردن نرخ تورم پرداخت .

او در ادامه افزود: در سال گذشته با توجه به رفتارهای غیر متعارف رئیس جمهور امریکا، جنگ رسانه ای و اقتصادی شدت بیشتری پیدا کرد ولیکن مردم ما با تاسی به رهبری و همکاری با مسئولین از این پیچ تاریخی نیز در حال گذر هستند.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: از جمله توطئه‌های دیگر استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی در سال 97 به حداقل رساندن فروش نفت ایران بود که در این دوران نیز کشورهای دنیا به این مسئله توجه نکردند و تغییری در فروش نفت بوجود نیامد.

مرسلپور خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی و در آستانه ورود به سال 98 و قرار گرفتن در آزمون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید رهبری و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی برآرامش و حفظ وحدت است.

نماینده دولت در شهرستان اسلامشهر با ارائه گزارشی از اقدامات اجرایی در شهرستان گفت: آغاز عملیات اجرایی مترو، افتتاح ورزشگاه هفت هزار نفری با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ورزش ،جوانان و کسب 9 مدال در بازی های آسیایی، کسب رتبه برتر در سامانه اشتغال و شورای فرهنگ عمومی استان را بخشی از اقدامات برشمرد.

فرماندار اسلامشهر به تشریح وضعیت اقتصادی اسلامشهر پرداخت و خاطر نشان کرد: به عنوان نمونه فقط در صنعت کفش یک هزارکارگاه و 60000 کارگر در آستانه تعطیلی کارخانه و از دست دادن شغل خود بودندکه با برگزاری چهل جلسه اقتصاد مقاومتی کاربردی توانستیم مواد اولیه تولید کفش را با ارز دولتی وارد کنیم و جان دوباره به این صنعت ببخشیم.

مرسلپور رفع مشکلات کارخانه‌های در آستانه تعطیلی ، دارای بحران و قدیمی، افتتاح پروژه‌های عمرانی ورفاهی با اعتباری بالغ بر 196 میلیارد تومان با حضور استاندار تهران، نظارت بر روند مهاجرت از روستا به شهر، ساخت واحدهای مسکونی جهت محرومین، رسیدگی به مسئله حق کسب و پیشه و سرقفلی واحد‌های تجاری با نظارت وزیر دادگستری و راه اندازی کلینیک پزشکی قائمیه را قسمتی دیگر از اقدامات اجرایی شش ماهه حضور خود در شهرستان اسلامشهر با همکاری مجموعه امامان جمعه ، مردم ومسئولین دانست.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار