جلسه پرسش و پاسخ دانش آموزان اردستان با فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش

اردستان (پانا) - جمعی از دانش آموزان دبیرستان های دخترانه متوسطه (دوره دوم ) در جلسه پرسش و پاسخ که به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش و با حضور فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان تشکیل گردید شرکت نموده و سؤالات ومطالبات خودرا مطرح نمودند.

کد مطلب: ۹۰۱۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه پرسش و پاسخ دانش آموزان اردستان با فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش

در این جلسه دانش آموزان ضمن تشکر از مسئولین به خاطر ایجاد فضای پرسش و پاسخ در آموزش و پرورش در خصوص کمبودها و نیازهای آموزشی به بیان دیدگاه های خود پرداختند. پس از آن فرماندار محترم شهرستان ضمن پاسخ گویی به سؤالات دانش آموزان ،مطالبه گری و پرسش گری را از حقوق دانش آموزان برشمردند. دکتر تأملی ظهور انقلاب اسلامی ایران را سرآغاز مردم سالاری دینی دانسته و توجه مردم به حقوقی راکه قانون اساسی برای آنان تعریف کرده ، اصلی مهم و اساسی برای پیشرفت و رسیدن به هدف دانستند. وی دانش آموزان را در استفاده از حق انتخاب که برای آنان در سطح آموزشگاه وجامعه تعریف شده ترغیب نمود و در ادامه از آنان خواست بعد از انتخابات نیز همواره ناظر بر عملکرد مسئولان با روحیه پرسش گری و مطالبه گری باشند.

در ادامه مومنیان مدیر آموزش و پرورش ، پرسش های مطرح شده را در سه حیطه نیروی انسانی ، فضا و تجهیزات دسته بندی نموده و راه برون رفت از مشکلات را توجه به اصل بهره وری و استفاده بهینه از امکانات موجود دانست. در پایان ضمن تشکر از دانش آموزان ، مقرر شد موضوعات قابل طرح در شورای آموزش و پرورش ، توسط دبیر شورا پی گیری و مطرح گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار