۸۰ درصد آسیب‌های اجتماعی در ۲۰ درصد مناطق شهری

سمنان (پانا) - مدیرکل امور اجتماعی استانداری سمنان گفت: نزدیک به ۸۰ درصد آسیب‌های اجتماعی در حدود ۲۰ درصد مناطق اتفاق می‌افتد.

کد مطلب: ۹۰۱۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
۸۰ درصد آسیب‌های اجتماعی در ۲۰ درصد مناطق شهری

امیر بینایی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با اشاره به رابطه مستقیم فقر با جرائم و آسیب های اجتماعی اظهار کرد: فقر اقتصادی، فرهنگی و فقدان امکانات از مهمترین ویژگی‌های بارز مناطق آسیب خیز هستند.

وی بر لزوم جلوگیری از عملکرد جزیره‌ای در حوزه آسیب‌های اجتماعی تاکید و خاطرنشان کرد: جزیره‌ای عمل کردن دستگاه‌ها و نهادها و تعریف اهداف متعدد و مستقل از علل بروز مشکلات در حوزه آسیب‌های اجتماعی است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه اقدامات خوبی در دولت تدبیر و امید در خصوص مدیریت آسیب‌های اجتماعی صورت گرفته افزود: گام بلندی در این حوزه در سال‌های اخیر برداشته شده، گام بعدی باید محکم‌تر و با برنامه ریزی قوی‌تر برداشته شود.

سرهنگ حسنی، جانشین فرمانده نیروی انتطامی استان سمنان از عزم جدی نیروی انتظامی در مبارزه با موادمخدر به عنوان ریشه بخش اعظم جرائم خبر داد و گفت: ریشه بیش از ۷۰ درصد جرائمی که در استان صورت می‌پذیرد، مواد مخدر است.

وی با بیان اینکه پلیس بر ارتقاء شاخص احساس امنیت تاکید دارد، ادامه داد: نیروی انتظامی استان در تلاش است تا هم امنیت و هم احساس امنیت در جامعه افزایش بیابد.

جانشین فرمانده نیروی انتطامی استان سمنان با اشاره به قرار گرفتن بخش اعظم استان سمنان در مسیر ترانزیتی گفت: بیشترین حجم و نیرو‌بری در حوزه مقابله با مواد مخدر در شهرستان های شاهرود و دامغان و به جهت قرار گرفتن در مسیر ترانزیت این پدیده شوم است.

سرهنگ حسنی تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی هر روز و هر لحظه، جان بر کف آماده مقابله با قاچاقچیان و سوداگران مرگ هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار