دبیر دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران معرفی شد

تهران (پانا) - معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی دبیر دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران را منصوب کرد.

کد مطلب: ۹۰۰۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
دبیر دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران معرفی شد

به گزارش روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری در حکمی احمد صدری را به عنوان دبیر دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران منصوب کرد.

معاون امور هنری در این حکم نوشته است:

«نظر به سوابق علمی و تجربیات ارزنده جنابعالی و پیشنهاد مدیرکل محترم دفتر موسیقی به موجب این حکم به عنوان دبیر دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود، در برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره پیش رو موفق و موید باشید.»

احمد صدری کارشناسی ارشد رشته پژوهش هنر با گرایش موسیقی است و درجه یک هنری از شورای ارزشیابی هنرمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد. وی دارای سوابق و تجارب پژوهشی، علمی و آموزشی متعددی از جمله قائم مقامی ریاست گروه موسیقی فرهنگستان هنر و عضویت تحریریه فصلنامه خیال را در کارنامه خود دارد و تاکنون کتاب‌ها و مقالات متعددی از او منتشر شده است.

صدری همچنین مدرس هنرهای ایرانی در دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه هنر بوده است و امسال به عنوان پژوهشگر برگزیده در حوزه هنرهای سنتی در هفته پژوهش انتخاب شد.

وی تاکنون دبیر و داور جشنواره‌ها و همایش‌های مختلفی در حوزه هنر و موسیقی از جمله قائم‌مقام دبیر چهارمین و پنجمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، قائم‌مقام سیزدهمین و چهاردهمین جشنواره موسیقی ذکر و ذاکرین، عضو شورای ارزشیابی کمیته سازسازی هنرهای سنتی میراث فرهنگی کل کشور، قائم‌مقام و عضو شورای سیاستگذاری و داور نهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، دبیر علمی جشنواره آواها و نواهای رضوی، قائم‌مقام انجمن موسیقی تهران و دبیر علمی دهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران و دبیر یازدهمین دوره این جشنواره بوده است.

صدری، در حال حاضر، قائم مقام و دبیر گروه موسیقی فرهنگستان هنر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار