آیین تجلیل از برترین های اردوی ملی پیشتازان و اعضای مجامع و مجلس دانش آموزی آذربایجان غربی برگزار شد

ارومیه(پانا)-آیین تجلیل از برترین های اردوی ملی پیشتازان و اعضای مجامع و مجلس دانش آموزی آذربایجان غربی با حضور مدیرکل و معاون پرورشی آموزش و پرورش استان ، رییس سازمان دانش آموزی استان و مربیام و دانش آموزان برتر اردوی ملی و نمایندگان مجلس و مجامع برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۰۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از برترین های اردوی ملی پیشتازان و اعضای مجامع و مجلس دانش آموزی آذربایجان غربی برگزار شد

رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در این نشست به لزوم توجه به فعالیت های اردویی اشاره کرد و گفت: امروزه برخورداری از فضای خوب در مدرسه و امکانات آموزشی و پرورشی ، معلمان و مربیان توانمند به تنهایی پاسخگوی نیازهای روحی، روانی و اجتماعی دانش آموزان نیست.

حسین عباس زاده در این رابطه ادامه داد: یکی از فعالیت های گروهی که بخش عمده ای از نیازهای تربیتی و غیر درسی دانش آموزان را پوشش می دهد، برگزاری اردوهای تشکیلاتی است.

وی افزود: شکوفایی استعدادها، توانمندسازی خلاقیت ها، تمرین زندگی مستقل ، افزایش میزان مشارکت و مسئولیت پذیری از جمله مهمترین اهداف اردوهای تشکیلاتی به حساب می آیند.

عباس زاده در خصوص اردوی ملی سال ٩٧ نیز گفت: تابستان امسال هشتمین اردوی ملب اعضا با عنوان جشنواره مهارت های تشکیلاتی با حضور ٣٠٠٠ نفر از اغضا و مربیان برگزار شد که از استان آذربایجان غربی ٥ تیم ٧ نفره از پیشتازان دختر و ٥ تیم ٧ نفر از پیشتازان پسر در این اردو حضور داشتند. که یک رتبه دومی و ٢ رتبه سومی حاصل تلاش پیشتازان آذربایجان غربی در اردوی ملی بود.

وی در رابطه با انتخابات مجامع اعضا و مربیان گفت: امسال در راستای بهره مندی از توان فکری و خلافیت های اعضای و مربیان انتخابات مجامع اعضا و مربیان با حضور ٩٦ نفر از ٢٤ منطقه استان برگزار شد و در نهایت نمایندگان مجامع اعضا (دانش آموزان) و مربیان انتخاب شدند.

عباس زاده در ارزیابی فعالیت های خبرگزاری پانا نیز گفت: در سال ٩٧ بیش از ٣٠٠٠ هزار خبر و ٣٠٠ گزارش تصویری توسط خبرگزاری پانا در استان آذربایجان غربی منتشر شده است،همچنین برگزاری دوره آموزشی برای ١٢٠٠ دانش آموز و رابطین خبرگزاری پانا در مناطق ٢٤ گانه از دیگر فعالیت های مهم این بخش به حساب می آید.

وی افزود: عضویت ٦٠ هزار نفر در تشکیلات پیشتازان و برگزاری دوره های آموزشی برای ١٧٥٠ مربی تشکیلاتی در سال تحصیلی جدید در بخش تشکیلات سازمان دانش آموزی صورت گرفته است.

عباس زاده گفت: مدیر کل آموزش و پرورش و معاون پرورشی نگاه ویژه و خاصی را به حوزه دانش آموزی و فعالیت های مربوط به تشکل ها دارند و این مهم موجب افزایش شأنیت و شخصیت سازمان دانش آموزی شده است.

به گفته عباس زاده، همکاری با ستاد احیای دریاچه ارومیه با طرح همیاران آب در حوضه آبریز دریاچه یکی از برنامه های سازمان در بخش فرهنگ سازی است که آموزش ٢٠ هزار دانش آموز در این طرح هدف گزاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار