تجلیل از ورزشکاران و فعالان ورزش های آبی در مسجدسلیمان

مسجدسلیمان (پانا)- به همت هیئت های نجات غریق، غواصی و شنا، شیرجه و واترپلو شهرستان مسجدسلیمان و با همکاری اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان مراسم تجلیل از اهالی ورزش های آبی برگزار شد .

کد مطلب: ۹۰۰۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از ورزشکاران و فعالان ورزش های آبی در مسجدسلیمان

یوسف خدامرادی رئیس هیئت شنا در سخنانی هدف از تشکیل این جلسه را وفاق و نزدیک نمودن دو هیئت شنا و نجات غریق به یکدیگر و نیز استفاده از نظرات کارشناسان جهت استفاده در برنامه های سال آتی در کنار تجلیل از مربیان و ناجیان غریق برگزیده عنوان نمود. وی با اشاره به جایگاه رفیع شنای مسجدسلیمان در دهه های سی و چهل در سطح کشور و یادآوری تیتر جاودانه کیهان ورزشی (مسجدسلیمان کوچک تهران بزرگ را بلعید) ابراز امیدواری کرد تمامیت خواهی برخی افراد بر ورزش های آبی پایان پذیرد .

در ادامه این مراسم سرکار خانم شیرلالی مسئول بازرسی هیئت نجات غریق وجود نظم و انضباط درکنار احترام به پیشکسوتان را امری لازم برشمرده و نکاتی را پیرامون مشکلات موجود در تایم بانوان استخرها بیان نمود.

همچنین مهران حسنوند دبیر اجرایی هیئت شنا و مسئول بازرسی هیئت نجات غریق در ارتباط با قوانین هیات نجات غریق و هیات شنادر سخنانی اظهار کرد: حدود ۸۰ نجات غریق و مربی شنا در شهرستان فعال و در سال ۹۸ در اماکن شناوری مشغول به کارمی شوند. وی گفت: باید کلیه نجات غریقان و مربیان شنا شهرستان کمک کنند تا مدارس شنا و نجات غریق در شهرستان تشکیل و فعال شوند .

در بخش پایانی این مراسم با اهدای لوح تقدیر از ورزشکاران و فعالان ورزشهای آبی شهرستان مسجدسلیمان قدردانی شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار