نماینده اسبق ولی فقیه در استان همدان:

مردم همدان باید با تمام وجود از امام جمعه جدید استقبال کنند

همدان (پانا) - امام جمعه سابق همدان ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه، این نماز را یکی از نمادهای سرنوشت ساز انقلاب عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۹۹۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مردم همدان باید با تمام وجود از امام جمعه جدید استقبال کنند

غیاث الدین طه محمدی اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی ما نماز جمعه ای نداشتیم اما امروز به برکت انقلاب اسلامی حدود ٩٠٠ نماز جمعه داخل کشور برگزار می شود.
او با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که اگر انقلاب هیچ دستاوردی نداشت، همین نماز جمعه برای ما کافی بود اظهار کرد: این فرمایش حضرت امام نشان از اهمیت بالای نماز جمعه را دارد.
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز آخرین نمازی بود که بنده به عنوان امام جمعه حضور داشتم یادآور شد: جمعه آینده نماینده ولی فقیه جدید که از جنس مردم برای همدان انتخاب شده است نماز جمعه را اقامه می کند.
طه محمدی گفت: به کسی با ایمان گفته می شود که هر وقت امر جامعی پیش آمد آن را مقدم بر هر کار دیگری بداند و در انجام وظیفه غیبت نداشته باشد.
او تصریح کرد: قبل از استان همدان سمت امامت جمعه خرم آباد نیز به بنده پیشنهاد شد که آن زمان در قم اموری را انجام می دادم که بازدهی بیشتری برای انقلاب داشت.
طه محمدی در ادامه گفت: به دلیل این که همدان وطن من است در مقابل این مردم وظیفه سنگینی بر دوش دارم.
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: من چند امانت را در نزد مردم همدان خواهم گذاشت که عبارتند از مصلی بزرگ همدان، حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) و حوزه خواهران که امیدواریم به سرانجام برسند.
او ضمن تشکر از آیت الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان تصریح کرد: ایشان در راستای تربیت طلاب بسیار زحمت می کشند اما متأسفانه در استان همدان با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم.
طه محمدی، حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نماینده ولی فقیه در همدان را عالمی توانمند دانست و گفت: همان طور که مردم همدان در تشییع سردار همدانی کاری انجام دادند که رهبر معظم انقلاب هم از آن به بزرگی یاد کرد باید از این روحانی برجسته نیز با تمام وجود استقبال کنند.
او افزود: مردم همدان باید قدردان حجت الاسلام شعبانی باشند و از علم ایشان کمال استفاده را ببرند و با حضور پر شور خود در نماز جمعه او را حمایت کنند.
نماینده اسبق ولی فقیه در استان همدان ضمن قدردانی از خانواده شهدا و ایثارگران گفت: بنده با شما خداحافظی نمی کنم چرا که هر جا باشم دلم با شماست و تا همیشه قدردان محبت های شما هستم و از این پس نیز هرچه در توان دارم برای مردم همدان انجام خواهم داد.
گفتنی است در پایان نماز جمعه این هفته مردم همدان از زحمات آیت الله محمدی در مراسم باشکوهی قدردانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار