نماینده اسبق ولی فقیه در همدان:

هر روز که همدان باشم بر خود واجب ‌می‌دانم که در نماز جمعه حضور پیدا کنم

همدان (پانا) - امام جمعه همدان با اشاره به اتمام مسئولیتش در کسوت نمایندگی ولی فقیه در استان از رهبر انقلاب تشکر کرد.

کد مطلب: ۸۹۹۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
هر روز که همدان باشم بر خود واجب ‌می‌دانم که در نماز جمعه حضور پیدا کنم

به نقل از روابط عمومی ستاد برگزاری مراسم نماز جمعه همدان، طه محمدی گفت: ‌بسیار خوشحالم که یکی از آرزوهای دیرینه بنده محقق شد و رهبر معظم انقلاب امانت سنگینی که مدت ١٥ سال بر دوشم گذاشته شده بود را برداشتند.
امام جمعه همدان با بیان این که نماینده‌ای از جنس مردم برای همدان در نظر گرفته شده خاطرنشان کرد: جمعه آینده نماینده ولی فقیه جدید نماز جمعه را خواهند خواند.
امام جمعه همدان با بیان این که به اندازه سر سوزنی در انجام وظایفم کوتاهی نکردم افزود: سعی کردم در این مدت به صورت شبانه‌روزی و جهادی کار کنم و فعالیت های مربوط به نظام را مقدم بر امور شخصی بدانم.
طه محمدی تصریح کرد: هیچ طلبه‌ای به اندازه من از مردم خوب همدان محبت ندیده است.
او با اشاره به انتصاب آیت‌الله شعبانی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: آیت الله شعبانی یک طلبه جوان، انقلابی و شایسته از هر نظر است من نیز از نفس افتاده‌ام و این روزها فرصت پیدا می‌کنم کار شخصی خود را انجام دهم.
او با بیان این که نماز جمعه مال ما نیست خاطرنشان کرد: نباید به بهانه‌ی این که نماز جمعه توسط فلانی خوانده می شود آن را ترک کنیم.
امام جمعه با بیان این که باید استقبال شایسته‌ای از آیت‌الله شعبانی شود گفت: ما سعی کردیم این سال‌ها آبروی همه را حفظ کنیم.
او با اشاره به این که نماز جمعه‌ همدان یکی از باشکوه‌ترین نمازهای جمعه‌ کشور از نظر کمی و کیفی است اظهار کرد: هر روز که همدان باشم بر خود واجب ‌می‌دانم که در نماز جمعه حضور پیدا کنم.
طه‌محمدی با بیان این که باید از آیت‌الله شعبانی و علم و دانش ایشان بیشتر استفاده کرد افزود: من از همدان نمی‌روم، خداحافظی هم نمی‌کنم چراکه در همدان هستم و هرکاری از دستم برآید برای مردم و شهر انجام خواهم داد.
او با اشاره به این که برای مصلی شهر همدان تلاش بسیاری شده است تصریح کرد: تاکنون حدود ٣٠ میلیارد تومان برای مصلی همدان هزینه شده که اگر ساخته شود بی‌نظیر خواهد بود و اگر پول دولتی ساخته نشد مردم هزینه کنند.
امام جمعه همدان در خصوص حوزه امیرالمؤمنین گفت: اگر این مهم در غرب کشور محقق می‌شد بخشی از عراق و سوریه را نیز پوشش می‌داد.
او با اشاره به عدم وجود فضای کافی برای مراکز آموزشی در همدان گفت: در زمان استانداری آقای مرادی ٥ هکتار زمین روبه‌روی ترمینال به ساخت جامعه‌الزهرا اختصاص داده شد که این پروژه هنوز به اتمام نرسیده و بخشی از آن نیمه کاره مانده است.
طه محمدی با بیان این که ستاد اقامه نماز جمعه برای رضای خدا کار می کند اظهار کرد: در همه شهرها کیسه‌چرخانی در نماز جمعه مرسوم است اما در همدان نمازگزاران جمعه خودکفا هستند.
او در پایان با بیان این که از همه مردم حلالیت می‌خواهم و از مسئولان تشکر می‌کنم گفت: مؤمن نباید از کسی کینه به دل گیرد و من کینه هیچ فردی را بر دل ندارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار