معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر: هدف مهم نهاد تربیتی تعلیم آداب زندگی صحیح به دانش آموزان است

اسلامشهر( پانا) - همایش سفیران تربیت با گرامیداشت سالروز نهاد امور تربیتی وهفته تربیت اسلامی وبا حضور مربیان پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش و مسئولین در تالار فانوس شهر اسلامشهر برگزارشد.

کد مطلب: ۸۹۹۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر: هدف مهم نهاد تربیتی  تعلیم آداب زندگی صحیح به دانش آموزان است

در این مراسم ابوالفضل اخوان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی از مسئولیت سنگین مربیان پرورشی وتربیتی سخن گفت و اظهار کرد: تلاش و همکاری خوب، هدفمند و همراه با برنامه ریزی مجموعه همکاران پرورشی موجب این شده که در حوزه پرورشی حائز برترین رتبه ها در شهرستان‌های استان تهران باشیم.

او در ادامه افزود: هدف مهم تعلیم آداب زندگی صحیح به دانش آموزان همراه با کمک خانواده‌ها نتیجه اش این می باشد که دانش آموز قاری قرآن ما در میان پانصد هزار دانش آموز رتبه برتر را کسب می‌کند و یاگروه هم صدا و هم دل سرود با رهبری مربی امورتربیتی زیباترین ابرنامه رادر جشنواره‌ها دارد.

اخوان به مربیان پرورشی و تربیتی توصیه نمود: زندگی گروهی، با رعایت قانون و حقوق فردی و اجتماعی و احترام به همنوع، به دانش آموزان بیاموزید تا آینده سازان ایران اسلامی در ساختن جامعه مطلوب از نقش بسزایی برخوردار باشند.

در این مراسم جانشین فرمانده نیروی انتظامی، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بنیاد شهید و امور ایثارگران و اعضای شورای شهر نیز حضور داشتند.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار