معاون مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: پاسخگویی درست زمینه ساز افزایش رضایتمندی است

بیرجند(پانا) ـ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: پاسخگویی درست به مردم نماد تحقق حقوق شهروندی و زمینه ساز افزایش رضایتمندی آنان از عملکرد نظام تعلیم و تربیت می شود.

کد مطلب: ۸۹۸۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: پاسخگویی درست زمینه ساز افزایش رضایتمندی است

سکینه طیبی در برنامه میز خدمت شهرستان درمیان اظهار کرد: پاسخ درست همیشه به معنای پاسخ مثبت نیست اما بیان پاسخ منفی نیز باید خوب و متناسب و با رعایت کرامت انسانی باشد.

او، با بیان این مطلب که میز خدمت به معنای گذاشتن یک میز و صندلی خالی برای رفع تکلیف نیست، تاکید کرد: مردم اربابان مراجعه هستند که گاهی به علت عدم آشنایی، در پیچ و خم فرایند اداری دچار سردر گمی می شوند این جاست که مسئولین میز خدمت به کمک مراجعین آمده؛ با رعایت اخلاق و با مشاوره و راهنمایی درست و به موقع مشکلاتشان را مرتفع می کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به منشور حقوق شهروندی در آموزش و پرورش، تصریح کرد: حقوق شهروندی مطالبه گری می خواهد بنابراین ما باید مردم را به حقوق خود آگاه کنیم تا علاوه بر پیگیری مطالبات خود، توقعات غیر قانونی از خادمین خود نداشته باشند و این همان دوسویه بودن حقوق شهروندی است.

طیبی با بیان این که پاسخگویی به مردم و فرهنگیان در صدر برنامه های آموزش و پرورش خراسان جنوبی قرار دارد، اضافه کرد: تا کنون به همین منظور مسئولین آموزش و پرورش استان در میز خدمت 4 شهرستان بیرجند، نهبندان، درمیان و طبس شرکت کرده اند.

گفتنی است در میز خدمت درمیان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان پاسخگوی فرهنگیان، اولیای دانش آموزان و مردم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار