رییس اداره تعاون آموزش و پرورش اصفهان:با انعکاس خوب اخبار در سال گذشته،اصفهان موفق به کسب مقام نخست ستاد اسکان مسافران نوروزی شد

اصفهان (پانا) - رییس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش از کسب مقام نخست در ستاد اسکان نوروزی توسط استان اصفهان در سال گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۸۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
رییس اداره تعاون آموزش و پرورش اصفهان:با انعکاس خوب اخبار در سال گذشته،اصفهان موفق به کسب مقام نخست ستاد اسکان مسافران نوروزی شد

آذرکیوان امیرپور در گردهمایی مسئولان حوزه ستادی و مسئولان روابط عمومی نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان که در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد، گفت: امسال تعداد ۱۲۷۰ مدرسه بالغ بر ۱۲هزار کلاس به مسافران نوروزی خدمت ارایه خواهند کرد که نشانه کار فوق العاده سنگینی است که آموزش و پرورش بدون حاشیه و سروصدایی انجام می دهد.

آذرکیوان امیرپور ادامه داد: مسئولان روابط عمومی باید به صورت دائم برای انعکاس خبر و تصاویر در ستاد حضور داشته باشند و در این راستا امسال پستی برای روابط عمومی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: انعکاس و گزارش اخبار کارها و فعالیت های آموزش و پرورش به روابط عمومی بستگی دارد و کسب رتبه اول توسط استان اصفهان ننتیجه تلاش شما عزیزان در روابط عمومی است.

رییس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش تاکید کرد: از گستردگی کار و فعالیت ستاد اسکان قبل و حین اسکان گزارش و تصاویر تهیه کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار