آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور ۹ هزار نفر در کرمان برگزارشد

کرمان(پانا) - آزمون کتبی حفظ و مفاهیم تخصصی قرآن کریم در شهر کرمان و به طور همزمان با سراسر کشور در ۲۸ حوزه امتحانی سراسر استان کرمان برگزارشد.

کد مطلب: ۸۹۸۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور ۹ هزار نفر در کرمان برگزارشد

حجت الاسلام اسماعیل تدینی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در حاشیه برگزاری این آزمون اظهار داشت: در استان کرمان ۹ هزارو ۲۰۰ نفر در ۱۸ رشته قرآنی و معارفی در این آزمون شرکت کردند.

وی افزود: امسال برای اولین مرتبه در راستای مشارکت بین دستگاهی در جهت تعالی فعالیت های قرآنی این آزمون با همکاری مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه،معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود.

حجت الاسلام مختار یعقوبی رییس اداره قرآنی اوقاف استان نیز از نتایج اولیه این آزمون بر روی سایت مرکز قرآنی کشور تا ساعتی پس از برگزاری آزمون خبر دادو گفت: با توجه به گروه بندی این آزمون به دو صورت کتبی و شفاهی، آزمون شفاهی از یازدهم تا بیست و سوم اسفند ماه توسط اداره آموزش و پرورش در استان برگزار می شود.

رییس اداره قرآنی اوقاف استان تصریح کرد: کسانی که حد نصاب ۷۰ درصد نمرات لازم این آزمون را کسب نمایند گواهینامه معتبر قرآنی از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف را دریافت می کنند و شرکت کنندگانی که موفق به کسب امتیاز بالای ۹۵ درصد شوند،علاوه بر دریافت هدایایی در مراسم قرعه کشی جوایز نقدی و غیر نقدی ارزنده شرکت داده می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار