آمادگی بیش از هزار و هفتصد مدرسه در فارس و اسکان نوروزی مسافران

شیراز (پانا)_مدیر کل آموزش و پرورش فارس از آغاز رزرو اینترنتی مدراس برای اسکان نوروزی از 3 اسفند ماه خبر داد و گفت: ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در 60 منطقه آموزش و پرورش فارس برگزار و با هماهنگی های لازم با ستاد اجرایی خدمات سفر استان، 15 هزار کلاس درس در قالب 1700 مدرسه برای اسکان نوروزی فرهنگیان در سطح استان پیش بینی شده است.

کد مطلب: ۸۹۷۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی  بیش از هزار و هفتصد مدرسه در فارس و اسکان نوروزی مسافران

علی عسکر نجفی در یکصد و سی و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: آموزش و پرورش فارس یکی از استان های موفق در سال های اخیر در زمینه ارائه خدمات برای اسکان نوروزی فرهنگیان بوده و در نوروز 98 نیز تلاش می کنیم تا با تشکیل کارگروه‌های تخصصی رضایت فرهنگیان را در این زمینه فراهم نماییم.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس افزود: در همین راستا ستاد اسکان نوروزی در 60 منطقه آموزش و پرورش فارس برگزار و با هماهنگی های لازم با ستاد اجرایی خدمات سفر استان، 15 هزار کلاس درس در قالب 1700 مدرسه برای اسکان نوروزی فرهنگیان در سطح استان پیش بینی شده است.

وی از آغاز رزرو اینترنتی مدارس برای اسکان نوروزی از 3 اسفند ماه خبر داد و گفت: در سال جرای نزدیک به 70 درصد از ظرفیت موجود برای اسکان نوروزی فرهنگیان به صورت اینترنتی ارائه می شود که تا‌کنون نیز بخش عمده ای از آن توسط فرهنگیان از سراسر کشور رزرو شده است .

نجفی گفت: به منظور تسهیل فرایند رزرو اینترنتی مدارس ، اپلیکیشن اسکان ویژه استان فارس برای راهنمایی مهمانان نوروزی تهیه شده که از طریق صفحه اینترنتی به آدرسhttps://eskan.farsedu.ir/ قابل دریافت و نصب بر روی گوشی تلفن همراه می باشد.

دبیر شورای آموزش و پرورش تاکید کرد: برای تهیه تجهیزات مورد نیاز کلاس‌های پیش بینی شده برای اسکان نوروزی فرهنگیان ، نیازمند حمایت همه جانبه نهاد های مختلف در سطح استان هستیم تا همانند سال های قبل بتوانیم با ارائه بهترین خدمات به مسافرین نوروزی ، زمینه رضایت آنها را فارهم نماییم.

وی در ادامه به دستور کار یکصد و سی و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت:شناسایی ،جذب و نگداری کودکان لاز التعلیم بازمانده از تحصیل و رفع مشکلات آموزشی دانش آموزان عشایری دو موضوعی است که در راستای تحقق عدالت آموزشی به عنوان مهمترین هدف آموزش و پرورش در دستور کار امروز این شورا می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار