مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان : هر گونه تحول بنیادین از مدرسه آغاز می شود

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در همایش تجلیل از مدیران مدارس ممتاز کشوری تکالیف سند تحول بنیادین از جمله برنامه تعالی مدیریت را درحال تحقق و نهادینه شدن دانست.

کد مطلب: ۸۹۷۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان : هر گونه تحول بنیادین از مدرسه آغاز می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان در همایش تجلیل از مدیران مدارس ممتاز کشوری برنامه تعالی مدیریت مدرسه که در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم برگزار شد اظهار کرد : هنوز کربلا و عاشورا در این شهر تکرار می شود و هنوز باب جهاد و شهادت به روی شهروندان خداجویش باز است ؛ شهری که هنوز در رگهایش خون تازه و مطهر شهیدان جریان دارد ؛ در واقع ما به نمایندگی از سوی یک تاریخ سربلند و درخشان میزبانی شما عزیزان را بر عهده گرفته ایم .

وی در ادامه گفت : شما بزرگواران در واقع پرچم داران برنامه تعالی هستید و پرچم کیفیت بخشی و ایجاد تحول کیفی در مدارس را بر فراز دست هایتان گرفته اید تا راه گم نشود ؛ و بر اصالت های اصلی و اساسی آموزش و پرورش اهتمام جدی تری صورت گیرد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه اظهار داشت: در اینجا گرد آمده ایم تا این عزم مبارک جمعی را گرامی بداریم ؛ بر ادامه و استمرار و تکامل آن پیمان ببندیم و به یکدیگر متذکر شویم هر گونه تحول بنیادین از مدرسه آغاز می شود .

وی در پایان گفت : اینجانب به همه معماران ، دست اندرکاران و مجریان طرح ارزشمند تعالی مدیریت تبریک و دست مریزاد عرض می کنم؛ خوشبختانه با اتکا به باورمندی و حمایت و جدیتی که تیم جناب آقای دکتر بطحایی در این دوره نسبت به تحقق تکالیف سند تحول و از جمله برنامه تعالی مدیریت داشته اند این برنامه در حال نهادینه شدن است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار