طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان اردبیل برگزار می شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل اوقاف و امور خیریه اردبیل گفت: طرح آرامش بهاری از 28 اسفندماه امسال آغاز شده و تا روز 14 فروردین‌ماه سال آینده در بقاع متبرکه و امامزادگان استان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۹۷۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان اردبیل برگزار می شود

حجت‌الاسلام اکبر قیامی در جلسه ستاد طرح آرامش بهاری اظهار داشت: در راستای میزبانی از مسافران نوروزی در امامزادگان استان و براساس هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان اردبیل در ایام نوروز برگزار می‌شود .

او افزود:‌ این طرح از 28 اسفندماه امسال آغاز شده و تا روز 14 فروردین‌ماه سال آینده در بقاع متبرکه و امامزادگان استان برگزار خواهد شد .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اجرا در قالب این طرح گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی از قبیل اجرای مراسم لحظه تحویل سال نو، اجرای خیمه معرفت با حضور مبلغان اعزامی از قم در بقاع شاخص استان و برخی برنامه‌های دیگر برای افراد حاضر در امامزدگان شاخص استان برگزار می‌شود .

قیامی افزود: این طرح که در راستای خدمات‌رسانی به زائران و میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است در سال‌های گذشته توانسته با اقدامات مناسب زمینه برای جلب رضایت حاضران در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان را فراهم آورد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار