رقابت بیش از 4 هزار دانش آموز فارس در مرحله دوم مسابقات ورزشی

شیراز (پانا) - رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش فارس از آغاز رقابت بیش از 4 هزار دانش آموز فارس در مرحله دوم مسابقات ورزشی خبر داد و گفت: این رقابت ها در دو مقطع تحصیلی دختران و پسران در رشته های مختلف ورزشی از 6 اسفند ماه سال جاری آغاز و تا 24 اسفند ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۸۹۷۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
رقابت بیش از 4 هزار دانش آموز فارس در مرحله دوم مسابقات ورزشی

آیت دهقان گفت: مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر و پسر فارس در دو مقطع تحصیلی متوسطه اول و دوم در رشته های تنیس روی میز، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، فوتسال، هندبال و شطرنج برگزار می‌شود.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش فارس ادامه داد: مسابقات ورزشی بهترین بستر شناسایی و شکوفایی استعدادها و توانایی های بالقوه دانش آموزان است.

وی گفت : فعالیت های تربیت بدنی و ورزش دانش آموزی به عنوان بخش عملی تعلیم و تربیت، نقش تعیین کننده‌ای در تکوین شخصیت و ارتقا سطح توانمندی، سلامتی و شادابی کودکان، نوجوانان و جوانان داشته و حمایت از آن،‌ مورد تاکید و توصیه قاطبه صاحب نظران و علمای تعلیم و تربیت است.

دهقان مسابقات ورزشی دانش آموزی را زیر بنای ورزش کشور دانست و گفت : مسابقات بستر مناسبی است که علاوه بر کسب تجربه برای ورزشکاران ملی آینده،‌ باعث هرچه بهتر شناخته شدن استعدادها و توانایی هایشان و البته برطرف کردن نقاط ضعف آنان در مسابقات مختلف می شود.

وی افزود: دانش آموزان هر کشور،‌سرمایه های آموزش و پرورش هستند و فراگیری نظم و انضباط فردی و اجتماعی، احترام به قانون و افراد جامعه،‌از نتایج تربیتی مسابقات ورزشی است.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش فارس افزود: در این مسابقات ما به دنبال رقابت سالم، توام با رفاقت و همدلی هستیم و می توان گفت که هیچ محیطی بهتر از میادین ورزشی نمی تواند به شناسایی و شکوفایی استعدادها، ارتقا مهارت های اجتماعی و اخلاقی به بهترین وجه به دانش آموزان کمک کند و وظیفه همه ما،‌ هدایت کردن و بهبود بخشیدن راه های ورود به این موفقیت ها و جلوگیری از توقف آنهاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار