شهروند برگزیده همدان باردیگر افتخار آفرینی کرد

همدان(پانا) -شهروند برگزیده همدان در اولین جشنواره دستاورد ها و توانمند سازی دانشجویان دانشگاه های پیام نور کشور به میزبانی استان گلستان با کسب ۴ عنوان ملی، برگ زرینی دیگر در دفتر افتخارات خود برای استان همدان رقم زد.

کد مطلب: ۸۹۷۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد


دبیر انجمن صنایع غذایی استان همدان عنوان کرد:دانشگاه پیام نور استان همدان با حضور در اولین جشنواره دستاورد ها و توانمندی های دانشجویان پیام نور سراسر کشور، توانست مجموع ۱۴ مقام ملی را به خوداختصاص دهد.
در این جشنواره که در بهمن ماه سال جاری به میزبانی استان گلستان برگزار شد، غرفه دانشگاه پیام نور استان همدان عنوان برترین غرفه در این جشنواره را به خود کسب کرد.

علی مسلم خانی اظهار داشت :این جشنواره از بخش های متعددی ازجمله حرکت ،رویش ،نشریات و غیره بوده است که در قسمت دوم جشنواره که مربوط به رویش است، 5 عنوان ملی به نام استان همدان ثبت شده است.

او در ادامه گفت:فائزه خداویسی رتبه دوم کشوری را از سوی کانون هلال احمر کشور و نسیم زارع از کانون فیلم و عکس مرکز همدان رتبه سوم را به خود اختصاص داده اند ، هم چنین رضوان ترکمان از مرکز ملایر رتبه اول را برای کانون قرآن و عترت رقم زد و مرضیه ترکاشوند از کانون عفاف و حجاب مرکز تویسرکان رتبه سوم را از آن خود کرد و رتبه دوم توسط کانون هم یاران سلامت مرکز ملایر توسط سعیده منصوری کسب شد.
شهروند برگزیده با تأکید بر این که استان همدان در قسمت جشنواره کشوری نیز ۵ عنوان ملی را کسب کرده است ،خاطر نشان کرد: در حوزه انجمن برتر بخش کشاورزی برای انجمن علمی صنایع غذایی مرکز همدان رتبه نخست و در حوزه فعالیت خلاقانه بخش کشاورزی انجمن علمی صنایع غذایی مرکز همدان رتبه دوم را کسب کردم.

مسلم خانی ضمن اشاره به این که توسط نشریه آوای زندگی برای انجمن صنایع غذایی مرکز همدان رتبه اول کسب شده است ،مطرح کرد:مقام دوم نشریات در بخش کشاورزی را برای انجمن علمی صنایع غذایی مرکز همدان به دست آوردم.
او افزود:در حوزه کتاب ،اقبال مهران رتبه سوم و مریم دولتی مهتاج از انجمن مهندسی کشاورزی نیز رتبه دوم در حوزه انجمن برتر را کسب کرد.
شهروند برگزیده همدان با بیان این که استان همدان در قسمت هشتمین جشنواره سراسری نشریات نیز ۳ عنوان ملی را در افتخارات خود دارد،تصریح کرد :رتبه شایسته تقدیر در بخش نشریات توسط نرجس عانوی از نشریه آوای هگمتانه مرکز همدان کسب شد.حامد نامجویان نیز رتبه دوم برای نشریه کاغذ اخبار مرکز همدان اختصاص داد.
او ادامه داد:تولید مستند ۳۰ سالگی دانشگاه پیام نور هم زمان با برگزاری جشنواره دستاورد های دانشگاهیان پیام نور جهت پخش از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دانشجوی نمونه و شهروند برگزیده شهر همدان انجام شد.
در پایان این مراسم اهداء تمثال محمد امین،ناجی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور سراسر کشور توسط دانشگاه پیام نور استان همدان و با طراحی نسیم زارع دانشجوی هنرمند و خوش ذوق و سلیقه این مرکز در آیین اختتامیه انجام شد.

فرحناز یادگاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار