همایش ترنم مادرانه در نیشابور برگزار شد

نیشابور ( پانا ) - با همت کارشناسی امور بانوان آموزش و پرورش نیشابور، همایش ترنم مادرانه در محل سالن اجتماعات دانشگاه نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۷۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
همایش ترنم مادرانه در نیشابور برگزار شد

معان مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این همایش با تبریک و گرامی داشت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، روز زن و روز مادر گفت: این همایش با هدف تجلیل از زنان برجسته و برگزیده نیشابور که الگوی تمام عیار دینی و اخلاقی شهرستان و استان هستند، برگزار شد.

حسین مهرابادی افزود: زنان جامعه ما در طول تاریخ بارها و بارها ثابت کرده اند که همواره عامل موثر و سازنده در عرصه های مختلف اجتماع بوده اند.

وی ادامه داد: ما در این همایش از مادر سه برادر شهید، شهیدان غرویان و همسر شهید بدیع زاده تجلیل کردیم تا نسل جوان همواره به یاد داشته باشند که بخش زیادی از این توفیقات و آرامش امروز، حاصل فداکاری ها و جانفشانی های شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم می باشد.

اجرای زیبای سه ترانه توسط هنرمند بزرگ نیشابوری، حجت اشرف زاده، تجلیل از صدیقه ابراهیمی دلار به عنوان مدیر پرتلاش و مادر این هنرمند نامدار، تجلیل از خانم مظلوم به عنوان یکی از برجسته ترین و مسن ترین فرهنگیان نیشابور، تجلیل از خانم شورورزی به عنوان مادر موفق پهلوانان رشید لمیر،

تجلیل از خانم سلامی فرزند شهید، تجلیل از خانم خواجه، همسر شهید بدیع زاده، تجلیل از خانم فیاضی نسب همسر جانباز 70 درصد ، تجلیل از خانم سعادتی، مدیر خوابگاه راضیه،

اجرای سرود گروهی توسط دانش آموزان دبستان مرحوم نوحی، قرائت شعر مادر، ایراد سخن توسط فرماندار نیشابور و رونمایی از مرکز خیرین فرهنگیان از برنامه های اجراشده دیگر مراسم ترنم مادرانه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار