جشن ولادت حضرت زهرا(س) در فیروزکوه

فیروزکوه (پانا) - ویژه برنامه ولادت خجسته ام ابیها و سرور رنان عالم، حضرت زهرا(س) با حضور بانوان شهرستان فیروزکوه در مسجد موسی ابن جعفر(ع) منطقه برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۹۷۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
جشن  ولادت حضرت زهرا(س) در فیروزکوه

در این مراسم عباسپور، مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان فیروزکوه ضمن گرامیداشت فرارسیدن روز زن و روز مادر حول محور سبک زندگی حضرت زهرا(س) افزود: هر یک از فرزندان حضرت زهرا(س) در زندگی خود اثرگذاری داشتند که متاسفانه نگاه امروزی به زندگی حضرت زهرا(س) یک نگاه غم و اندوه ، اگرچه دوره‌ای از زندگی آن بزرگوار مصیبت و اندوه به همراه داشته اما اگر با دقت بیشتری به زندگی ایشان بنگریم متوجه خواهیم شد که آن حضرت زندگی بسیار مومنانه و الهی داشته اند.

اودر ادامه با اشاره به جایگاه زن در خانواده و جامعه خاطر نشان کرد: زن مایه آرامش مرد است و به واسطه زن، مرد آرامش می یابد و اگر امروزه سبک زندگیمان مانند سبک زندگی حضرت فاطمه(س) و امام علی(ع) باشد بسیاری از مشکلات ما رفع خواهند شد.

عباسپور تصریح کرد: در یک خانواده زن محور است، و امروزه در عصر جنگ نرم محور تیر و پیکان دشمن نیز زن میباشد و زمانی که بتوانند هویت زن را از بین ببرند دیگر جامعه از بین می‌رود.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار