برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان

بهارستان (پانا) - جلسه شورای آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان با حضور فرماندار ، مدیر آموزش و پرورش ، و دیگر اعضاء در سالن فرهنگ آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۷۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان با تشریح فضاهای آموزشی و تراکم دانش آموزی به اصلی ترین مشکل منطقه یعنی کمبود فضاهای آموزشی پرداخت و اذعان کرد: در صورتی‌که برای سال جاری در رابطه با کمبود فضاهای آموزشی با توجه به افزایش ورودی دانش آموزان به منطقه، تدابیر لازم اندیشیده نشود آموزش و پرورش شدیداباوضعیت بحران روبرو خواهد شد.

او ادامه داد: هرچند تا به امروز به طرق مختلف این مسئله مدیریت شده لذا با توجه به پیش بینی وضعیت کنونی، سال آینده به احداث ساختمان‌های جدیدی نیاز مبرم است.

در ادامه جلسه فرماندار بهارستان با توجه به مشکلات مطرح شده در جلسه اظهار کرد: اکنون شهرداری‌ها باید از محل اعتبارات ارزش افزوده، مدرسه سازی کرده و نهضت مدرسه سازی باید با همکاری همه مسئولین شهرستان در اولویت اصلی کارها قرار گیرد تا این چالش در آینده به بحران تبدیل نشود.

بیژن سلیمانپور افزود : وقتی زمین اکازیونی نداریم اداره کل نوسازی باید زمین‌هایی را که خیرین و یا ارگان‌های دولتی اهدا می‌کنند بدون در نظر گرفتن مسائل جانبی، مجوز احداث را صادر نماید.

او خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به سال جدید، همگان با توجه به اعتقاداتمان که نشات گرفته از محبت و بخشش الهی است، باید در ترفیع مشکلات دانش آموزان بی بضاعت منطقه کوشا باشیم.

/خبرنگار: محمدعلی دهقانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار