معاون اقتصادی استاندار کردستان: حفظ و توسعه اشتغال و تولید، وظیفه فرااداری همه مسئولان استان است

سنندج(پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با یادآوری قرارداشتن کشور در شرایط جنگ اقتصادی، تاکید کرد: حفظ و توسعه اشتغال و تولید، وظیفه فرااداری همه مسوولان استان است.

کد مطلب: ۸۹۶۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون اقتصادی استاندار کردستان: حفظ و توسعه اشتغال و تولید، وظیفه فرااداری همه مسئولان استان است

حسین فیروزی معاون اقتصادی استاندار کردستان در جلسه کارکروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، سال جاری و سال آینده را از سخت ترین سال های اقتصادی کشور عنوان کرد و افزود: در این جنگ اقتصادی، اولی ترین کار برای ما حفظ تولید و اشتغال موجود است و اگر بتوانیم تولید و اشتغال جدید ایجاد کنیم، دَین خود را به کشور و ملت ادا کرده ایم.
وی یادآور شد: دستور کار جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی فعال مشکل دار و واحدهای راکدی است که به چرخه تولید باز می گردند و سرمایه گذاران و مالکان آنها انگیزه کافی برای ادامه فعالیت دارند.
فیروزی ضمن تاکید بر لزوم حمایت بانک ها از واحدهای تولیدی خاطرنشان کرد: بانک ها با پول مردم اداره می شود و بازپرداخت تسهیلات حق بانک هاست و این کارگروه نمی تواند از حق مسلم بانک ها چشم پوشی کند.
معاون اقتصادی استاندار کردستان در ادامه دستورات مقام معظم رهبری در سفر به کردستان مبنی بر لزوم حضور شرکت ها و هلدینگ های مختلف در استان را یادآور شد و افزود: انتظار می رود بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت و سایر بنیادهای وابسته به نهاد رهبری حضور موثرتری در کردستان داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار