فرماندار اسلامشهر: پایه مدیریت درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم است

نماینده عالی دولت در اسلامشهرخاطرنشان کرد: مدیر باید قدرت ریسک پذیری داشته باشد تا بتواند با ابداع و نوآوری در جهت خدمت هر چه بیشتر به مردم گام بردارد.

کد مطلب: ۸۹۶۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: پایه مدیریت درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم است

مسعودمرسلپور در مراسم تکریم و معارفه بخشداران احمد آباد مستوفی و چهاردانگه اظهارکرد: مقام و پست و منصب ماندنی نیست و مهم نحوه شروع و خاتمه آن می باشدو پایه مدیریت درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم است

اودر ادامه افزود: در قرن اخیر امام راحل با آن اقتدار ماهیتی که در دنیا ایجاد کرد، سپس رحلت فرمودند و این نشان داد که نباید به دنیا دل بست و مقام و منصب ماندنی نیست.

این مقام مسئول با بیان مولفه‌هایی که مورد تایید مقامات عالی کشور به ویژه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)است، تاکید کرد: خدمت در مدار و چارچوب اجرای قانون با توجه به منویات رهبری از وظایف مهم خدمتگزاران نظام و روسای دستگاه اجرایی و بخشداران است.

مرسلپور بر لزوم خدمتگزاری مدیران به مردم تاکید کرد و گفت: کسی که در جامعه اسلامی به مسئولیتی منصوب می‌شود خدمتگزار و خادم مردم است و مردم هم باید در راستای اجرای وظایف و اجرای قانون با آن مدیر همکاری نمایند.

نماینده عالی دولت در اسلامشهرخاطرنشان کرد: مدیر باید قدرت ریسک پذیری داشته باشد تا بتواند با ابداع و نوآوری در جهت خدمت هر چه بیشتر به مردم گام بردارد

اوبیان کرد : بخشدار علاوه بر اینکه نماینده عالی دولت است نماینده حاکمیتی نیز بوده و بایستی جهت هماهنگی و برنامه ریزی و سیاستگذاری با دیگر دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی و مردمی و نظارتی مشورت نماید.

مرسلپور با بیان اینکه تنها توجه چند نفر را جلب کنیم و خوب صحبت کردن برای یک مدیر کافی نیست و مانند سراب می ماند، وباید بدانیم اصل سیاست دولت خدمت به مردم و ایجاد وحدت بین مسوولین و مردم است و بخشدار باید با هماهنگی و همراهی امام جمعه متوجه برخی موضوعات باشد تا اصل در حاشیه قرار نگیرد و حقی ناحق نشود.

فرماندار اسلامشهر افزود: بخشدار باید مشکلات را رصد نماید و بر رفتار و اعمال دستگاه‌های دولتی و نهادهای مردمی نظارت داشته و با برخورد شدید با کوچکترین تخلف لااقل میل به انجام تخلف در بخش و حوزه خدمت خود کاهش دهد.

او با اشاره به اینکه مردم جامعه ما به محبت و خدمت نیاز دارند، تصریح کرد: هر کسی می‌خواهد در عالم سیاست موفق شود باید این دو مولفه را رعایت نماید و اگر به تکلیفمان در برابر مردم عمل نکنیم در حق نظام و منصبی که هستیم ظلم کرده‌ایم.

مرسلپور با بیان اینکه ما در سهمگین‌ترین تحریم پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به سر می‌بریم، خاطرنشان کرد: بخشدار باید وفادار به امام راحل ،رهبری، نظام جمهوری اسلامی باشد و سیاست‌های دولت تدبیر و امید را دقیق اجرا نماید و طوری برنامه‌ریزی کند که مشکل مضاعف ایجاد نکرده و با پرهیز از توجه بیش از حد به حاشیه، متن و اصل موضوع که خدمت رسانی به مردم است را کمرنگ نسازد.

مراسم تکریم کاظم گل احمدی بخشدار احمد آباد مستوفی با حکم استاندار تهران و معارفه امیر یقین لو بخشدار سابق صفادشت شهرستان ملارد به سمت بخشدار جدید احمد آباد مستوفی در بخشداری منطقه برگزارشد.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار