افتتاح ۲۳ کانون فرهنگی ـ هنری مساجد در آذربایجان غربی

ارومیه(پانا)- مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری آذربایجان غربی از افتتاح ۲۳ کانون فرهنگی ـ هنری جدید در استان خبر داد و گفت: با افتتاح ۲۳ کانون جدید، تعداد کانون‌های مساجد استان به ۱۲۵۹ عدد افزایش یافته است.

کد مطلب: ۸۹۶۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۲۳ کانون فرهنگی ـ هنری مساجد در آذربایجان غربی

جت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر بیگی با اشاره به افتتاح ۲۳ کانون جدید در استان، اظهار کرد: این تعداد کانون در تمامی شهرستان‌های استان افتتاح شده است.


وی با بیان اینکه با افتتاح ۲۳ کانون جدید، تعداد کانون‌های مساجد استان به ۱۲۵۹ عدد افزایش یافته است، افزود: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ هزار نفر در کانون‌های مساجد سراسر استان عضویت دارند و از این تعداد تاکنون بیش از ۷۵ هزار نفر در سایت بچه‌های مسجد ثبت‌نام کرده‌اند.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین بیگی با اشاره به برگزاری طرح از مدرسه تا مسجد بیان کرد: این طرح روز سه‌شنبه همزمان با میلاد دخت نبی مکرم اسلام، در محل مسجد امام خمینی(ره) گلباد ارومیه برگزار می‌شود.


وی یادآور شد: در این طرح که برای ۳ مدرسه در ارومیه برگزار می‌شود، برای بیش از ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر این مدارس جشن تکلیف برگزار خواهد شد و اقاممه نماز شکر و سخنرانی نیز از دیگر بخش‌های این طرح است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار