اقدامات تلاشگران شهرداری ارومیه در داشتن شهری آباد قابل تحسین است

ارومیه(پانا)-شهردار ارومیه گفت: شهروندانی که نسبت به پرداخت عوارض تا پایان سال جاری اقدام کنند از 25 درصد تخفیف بهرمند می شوند.

کد مطلب: ۸۹۶۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات تلاشگران شهرداری ارومیه در داشتن شهری آباد قابل تحسین است

محمد حضرت پور با اشاره به نامگذاری روز ۱۵ اسفند به عنوان روز ملی دریاچه ارومیه، بیان کرد: این انتخاب یعنی روز ۱۵ اسفند به عنوان روز ملی دریاچه ارومیه در تقویم کشوری منجر تداعی نام دریاچه و فراز و نشیب های این دریاچه نیلگون در ذهن ها می شود و اینکه همواره تلاش کنیم تا مشکلات پیش روی ان رفع شد.

وی با اشاره به اینکه حال دریاچه ارومیه خوب است، بیان کرد: بارش های جوی و برخی اقدامات نجات دهنده باعث شده است که دریاچه ارومیه ازوضعیت مناسب نسبت به ماه های گذشته برخوردار شود و اتمام تونل زاب تا شهریور سال 98، وضعیت دریاچه روبه بهبودی می رود .

شهردار ارومیه با تبریک فرا رسیدن روز شهردار و یادی از شهردار شهید "مهدی باکری"، بیان کرد: سرلشکر سرافراز شهید مهدی باکری افتخار کشور است و امنیت حال حاضر کشور مدیون خون پاک شهداء است .

وی با اشاره به نمایشگاه شهر ایده آل، دستاوردهای چهل ساله شهرداری‌های کشور و حضور فعال شهرداری ارومیه در این نمایشگاه، عنوان کرد: شهرداری ارومیه در این نمایشگاه با محوریت گردشگری و معرفی ارومیه 2020 و همچنین معرفی پروژه ها با شعار ارومیه شهر هوشمند حضور یافته بود .

حضرت پور با بیان اینکه اقدامات نیروهای خدوم شهرداری قابل تحسین است، عنوان کرد: باوجود اینکه نمایشگاه شهر ایده ال بخشی از عملکرد شهرداری و توان نیروی های اجرایی را به نمایش گذاشته بود ولی همگان در این نمایشگاه بر توان و مدیریت شهرداری ارومیه در توسعه شهر ارومیه اذعان می کردند و این قابل تقدیر است وشهرداری ارومیه نیز به خاطر نوع محتوای و دستاوردهای کهبه نمایش گذاشته بود به عنوان غرفه برتر انتخاب شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی در خرداد 98 درشهر ارومیه، گفت: برگزاری این سطح از مسابقات ورزشی درشهر ارومیه بهترین فرصت است که ارومیه 2020 در راستای جذب گردشگر معرفی شود .

شهردار ارومیه با بیان اینکه شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال ماندنی شد، اظهار کرد: با عنایت و تصویب شورای اسلامی شهر ارومیه تیم والیبال شهرداری ارومیه به مدت دو سال در لیگ برتر ماند و امید است با اسپانسری قوی از این تیم حمایت و در سال 98 به عنوان قهرمان در لیگ برتر افتخار کسب کند .

وی در ادامه با اشاره به برخی شیطنت های رسانه ای ، بیان کرد: بنده به عنوان شهردار ارومیه از نظر قانونی در مقابل برخی کوتاهی های مدیریت شهری در شهر پاسخگو هستم و بنا به این دلیل و پاسخ به این قصورت در دادگاه حاضر می شوم اما برخی شیطنت های رسانه از این ماجرا سوء استفاده کرده و برعلیه بنده به عنوان شهردار شایعه های را در فضای مجازی پخش می کنند و از این رسانه ها انتظار داریم واقعیت ها را نشان دهند و شائبه ای درشهر برای خدمتگزاران ایجاد نکنند .

‌شهردار ارومیه یکی از درآمدی شهرداری ها را عوارض نوسازی دانست و اظهار کرد: در راستای تحقق درآمدهای پایدار و همچنین کمک به عمران و آبادانی شهر از قبیل رفت و روب، پروژه های عمرانی، آسفالت معابر و ایجاد و توسعه فضای سبز، یکی از موضوعات مهم درآمدی شهرداری، دریافت عوارض نوسازی است.

وی عنوان کرد: شهروندانی که نسبت به پرداخت عوارض تا پایان سال جاری به پرداخت اقدام کنند از 25 درصد تخفیف بهرمند می شوند و از آنان درخواست کرد نسبن به این مهم مبادرت ورزند.

شهردار ارومیه با تاکید دوباره اینکه درآمدهای شهرداری از محل پرداخت های شهروندان تامین می شود، تاکید کرد: مشارکت مردم با پرداخت عوارض شهری کمک شایانی در بحث تامین درآمدهای شهرداری و ارتقای زندگی شهری می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار