معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان:

لزوم پرهیز از تفرقه و اختلاف

کار با وفاق و همدلی پیش می‌رود

سمنان (پانا) - معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه می‌بایست از تفرقه و اختلاف پرهیز کرد، گفت: در شرایط امروز وجود همدلی و وفاق بیش از پیش ضروری است.

کد مطلب: ۸۹۶۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
لزوم پرهیز از تفرقه و اختلاف

سعید ناجی، در سیزدهمین جلسه شورای اداری استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام(ره) استانداری ضمن بیان اینکه روزگار ما آینه اندیشه‌های ماست و به هر میزان که دقیق‌تر فکر کنیم به همان اندازه در مسیر تکامل قرار خواهیم گرفت، ابراز داشت: با توجه به اینکه اساس انسان عقلانیت و اخلاق است پس‌نیاز داریم تا ضمن گفتگو در کنار هم و پرهیز از حواشی و با وفاق و همدلی کار را به جلو پیش برد.

وی با بیان اینکه استان سمنان که دارای مردمانی نیکو و بااخلاق است و در مسیر نیکی و خیر قرار دارد، اضافه کرد: بنابراین همه باید ورای جهان‌بینی و دیدگاهی که داریم تلاش کنیم تا مردم هم در مسیر سعادت قرار گیرند.

معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه تلاش شد تا در استانداری سازماندهی و استحکام درستی صورت پذیرد و در این مدت نزدیک به یک سال در این راه قدم برداریم، ابراز داشت: وجود شورای تامین منسجم از نعمات این استان است.

ناجی ضمن بیان اینکه فضای بانشاط سیاسی با گردهم آوردن افراد با افکار و عقاید مختلف در استان سمنان صورت گرفت، تصریح کرد: در حوزه اجتماعی و فرهنگی، هم نظری و همسویی در تصمیم‌گیری‌ها باعث تقویت امور خواهد شد که برای تحقق این امر تلاش شد.

سیزدهمین جلسه شورای اداری استان سمنان با تکریم و معارفه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان همراه بود که طی حکمی حبیب الله خجسته پور به عنوان معاون جدید منصوب و از زحمات سعید ناجی قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار