نادیا دواری: بازبینی و احیا برنامه تدبیر به کیفیت بخشی اجرای برنامه ها و طرح های دوره ابتدایی کمک می کند

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی شهر تهران گفت: بازبینی و احیا برنامه تدبیر می تواند به کیفیت بخشی اجرای برنامه ها و طرح های دوره ابتدایی کمک کند و با توجه به ابلاغ زیر نظام های سند تحول بنیادین امیدوار هستیم با تبیین اولویت های اجرایی، شاهد اجرایی شدن سند تحول بنیادین در مدارس باشیم.

کد مطلب: ۸۹۶۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
نادیا دواری:  بازبینی و احیا برنامه تدبیر به کیفیت بخشی اجرای برنامه ها و طرح های دوره ابتدایی کمک می کند

کارگروه تخصصی قطب های کشور در برنامه تدبیر به میزبانی شهر تهران در باشگاه پیشکسوتان منطقه 11 و با حضور مدیرکل دفتر دبستانی، مشاور مدیرکل شهر تهران، رئیس اداره کیفیت بخشی به مدیریت آموزشگاهی و معاون آموزش ابتدایی شهر تهران برگزار گردید.

این نشست تخصصی با حضور روسای اداره آموزش ابتدایی استان های ایلام، زنجان، یزد، چهار محال و بختیاری، خراسان رضوی و شهر تهران و با هدف بازبینی نهایی برنامه تدبیر بر اساس شش ساحت سند تحول بنیادین برگزار گردید.

شهباز بیگی مشاور مدیرکل شهر تهران در پیگیری برنامه های اجرایی سند تحول بنیادین ضمن خیر مقدم به مسئولین قطب های کشور در برنامه تدبیر، بر عزم جدی برای محقق نمودن اهداف سند تحول بنیادین در مدارس تاکید نمود و گفت: برای استقرار سند تحول بنیادین، لازم است طرح ها و برنامه های جاری در معاونت ها و حوزه های مختلف به صورتی بازبینی و احیا گردند تا اهداف سند تحول بنیادین را محقق نمایند و در این مسیر نیازمند همگرایی در مدیران مدارس و همکاران مناطق هستیم.

در ادامه شکوهی مدیرکل دفتر دبستانی با اشاره به اینکه مهم ترین و جامع ترین برنامه مدیریتی، برنامه تدبیر می باشد، گفت: برنامه تدبیر همه ی فرآیندهای مدرسه و ساحت های سند تحول را پوشش می دهد و مسیر و جهت را برای مدیران مشخص می سازد. فعالیت های مدارس بر اساس اهداف ابلاغی دوره ابتدایی و با توجه به زیر نظام های سند تحول بنیادین بازبینی و احیا شده است. انجام این فعالیت ها به اجرایی شدن مدرسه محوری کمک شایانی می نماید، زیرا فعالیت ها در اختیار مدیر قرار می گیرد و با توجه به شرایط محیطی و درونی مدرسه طراحی ، مناسب سازی و انتخاب می گردد.

دواری معاون آموزش ابتدایی شهر تهران نیز ضمن اظهار خشنودی از برگزاری چنین جلساتی به میزبانی شهر تهران، گفت: بازبینی و احیا برنامه تدبیر می تواند به کیفیت بخشی اجرای برنامه ها و طرح های دوره ابتدایی کمک کند و با توجه به ابلاغ زیر نظام های سند تحول بنیادین امیدوار هستیم با تبیین اولویت های اجرایی، شاهد اجرایی شدن سند تحول بنیادین در مدارس باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار