جلسه آموزشی توجیهی رانندگان سرویس مدارس در کرمان

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت: با توجه به تفاهم نامه ای که بین انجمن اولیاء و مربیان، وزارتخانه و سازمان دانش آموزی به امضاء رسید کار نظارت فرهنگی سرویس های مدارس به مدت یک سال به سازمان دانش آموزی واگذار شد.

کد مطلب: ۸۹۶۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه آموزشی توجیهی  رانندگان سرویس مدارس در کرمان

هاشم برآوردی در حاشیه جلسه آموزشی توجیهی رانندگان سرویس مدارس به خبرنگار پانا گفت: سازمان دانش آموزی کار نظارت فرهنگی سرویس های مدارس را شروع کرده و مدیر کل آموزش و پرورش هم نظر مساعدی در خصوص واگذری بسیاری از کارها به سازمان دانش آموزی دارد.

برآوردی گفت: در راستای کارگروه ماده ی 18 که کار قانون گذاری و ریل گذاری سرویس مدارس را انجام می دهد مقرر شد سازمان دانش آموزی پیگیر مسائل آموزشی و فرهنگی و نظارت بر سرویس های مدارس نواحی 1 و 2 کرمان و همچنین شهرستان و مناطق باشد.

وی افزود: آموزش رانندگان سرویس های مدارس یکی از اولویت های کاری سازمان دانش آموزی است که در راستای ماده ی 17 کمیته ی سرویس مدارس تعداد بیش از سیصد نفر از رانندگان سرویس مدارس در سازمان دانش آموزی جمع شده که از حیث مسائل فرهنگی و آرامش روحی و روانی و از حیث مسائل تربیتی و روانشناسی و همچنین مسائل فنی و رعات قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در پلیس راهور آموزش های لازم را به آنها داده که این مرحله ی اول آموزش هاست .

برآوردی گفت: باید رانندگانی متعهد و اخلاق مدار در خدمت جامعه هدف ما که دانش آموزان هستند باشند.

برآوردی از رانندگاه مدارس بعنوان معلم پرورشی سیار مدرسه نام برده و گفت: راننده های ما باید از حیث توانمندی تربیتی و توانمندی فنی برای حفظ سلامت و ایمنی دانش آموزان کوشا باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار