سید محمد علی آل هاشم: تنها راه نجات کشور جوانان هستند

تبریز(پانا) - امام جمعه تبریز با تاکید بر اعتماد به جوانان و میدان دادن به آنها گفت : "همه باید بدانیم تنها راه نجات کشور جوانان هستند که باید به آنها اعتماد کنیم و در کنار استفاده از تجربیات پیشکسوتان به جوانان ریسک پذیر، مسئولیت دهیم تا در جهت پیشبرد اهداف نظام و انقلاب حرکت کنند".

کد مطلب: ۸۹۵۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
سید محمد علی آل هاشم: تنها راه نجات کشور جوانان هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در خطبه های اول نماز جمعه این هفته در بحث سخن نیک از دیدگاه قرآن گفت: "در نتیجه ملازمت از سخن صحیح ، انسان در جهت صلاح اعمال حرکت میکند".

وی افزود :" انسان باید آرام ، متین و در عین حال محکم و استوار صحبت کند که این مهم زمینه ساز رفتار نیک است".

وی با تاکید بر اینکه گفتار حق موجب آمرزش گناهان میشود گفت: "موثرترین و با برکت ترین عضو بدن در سرنوشت انسان زبان است".

حجت السلام و المسلمین آل هاشم با بیان اینکه البته زبان خطرناک ترین عضو انسان است افزود:" بواسطه زبان انسان میتواند ۳۰ گناه مرتکب شود که مراقبت از زبان بسیار با اهمیت و ضروری است".

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به سفر ولیعهد سعودی به کشورهای منطقه شرق آسیا گفت: "سعودی ها خصوصا ولیعهد آنها به خاطر روزنامه نگار میانه رو عربستانی از سوی حامیان خود تحت فشار قرار گرفته اند که میخواهند با این سفرها و نزدیک شدن به چین و هندستان از شدت فشارها کم زمینه، خروج از انزوا سیاسی را فراهم کنند".

امام جمعه تبریز با اشاره به اعتراضات مردمی نسبت سفر ولیعهد سعودی به کشور های مختلف افزود : "عربستان خائن بداند نه تنها مردم کشور های پاکستان، هندوستان، مالزی و اندونزی بلکه همه مردم جهان با توطئه های این رژیم آشنا هستند و دیگر در برابر حرکات آنها ساکت نخواهند نشست".

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان در بخش دیگری از خطبه های این هفته با تبیین ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: "چیزی که اهمیت دارد مخاطب اصلی این بیانیه جوانان کشور است. چرا که این قشر از جامعه با نشاط و برجسته از نظر عنصر انقلابی گری اند و مهمتر از آن نیروی پیشران کشور هستند".

وی با تاکید بر اعتماد به جوانان و میدان دادن به آنها گفت : "همه باید بدانیم تنها راه نجات کشور جوانان هستند که باید به آنها اعتماد کنیم و در کنار استفاده از تجربیات پیشکسوتان به جوانان ریسک پذیر مسئولیت دهیم تا در جهت پیشبرد اهداف نظام و انقلاب حرکت کنند".

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به برگزاری همایش امنیتی مونیخ گفت:" وزیر خارجه کشورمان در این همایش در موضوعاتی نظیر توان دفاعی و توسعه برنامه های دفاعی، استقلال دستگاه قضایی و زیر سوال بردن کشورهای حامی حقوق بشر و همچنین قتل خاشقچی، مواضع مقتدارانه ای داشته اند، اما ای کاش این مواضع در زمان توافقنامه برجام نیز از سوی مسئولان کشور اتخاذ می شد".

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار