معاون پرورشی و فرهنگی سیستان و بلوچستان:

مهارت های تشکیلاتی سازمان دانش آموزی در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است

زاهدان (پانا) - به گفته معاون پرورشی و فرهنگی سیستان و بلوچستان هدف بزرگ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آماده کردن دانش آموزان برای زندگی بهتر در آینده است که آموزش ها و مهارت های تشکیلاتی در راستای این سند قرار دارند.

کد مطلب: ۸۹۵۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
مهارت های تشکیلاتی سازمان دانش آموزی در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است

محمد کیخا صبح امروز در حاشیه ی انتخابات مجامع اعضا و مربیان سازمان دانش آموزی استان که در محل اردوگاه فاطمه الزهرای زاهدان برگزار شد اظهار کرد: در سند تحول بنیادین به فعالیت ها و مشارکت های اجتماعی تاکید فراوان شده است که تشکلات سازمان دانش آموزی می توانند در تحقق آن با محیا نمودن زمینه ی حضور فعال و پویای جوانان کمک شایانی نماید.

او افزود: هدف از برگزاری چنین انتخاباتی استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فکری و خلاقیت های اعضا و مربیان این استان در طراحی برنامه ها و فعالیت های سازمان دانش آموزی به همراه افزایش مشارکت و استفاده مفید از ظرفیت های دانش آموزان این استان است.

معاون پرورشی و فرهنگی استان تاکید کرد: در حوزه سازمان دانش آموزی ۳۵ برنامه اجرایی وجود دارد که با مشارکت همه جانبه منتخبین این انتخابات بایستی آنها را عملی کرده و به ارزش های تربیتی مبدل سازیم.

کیخا در پایان عنوان داشت: مجمع اعضا و مربیان می توانند اتفاقات خوبی را در حوزه فعالیت‌های سازمان دانش آموزی رقم زنند که به عنوان جریان فکری و فرهنگی سازمان دانش آموزی محسوب می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار