برگزاری مراسم از قدس تا قدس در شهرستان قدس

شهرقدس (پانا) - ویژه‌ برنامه از قدس تا قدس با موضوع بررسی مسائل روز کشور، با حضور مسئولین شهرستان قدس در سالن فرهنگ و هنر باغ ملی شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۵۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم از قدس تا قدس در شهرستان قدس

اولین جلسه از سلسله جلسات از قدس تا قدس باحضور حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس،رئیس و اعضای شورای شهر در سالن همایش فرهنگ و هنر و مجموعه باغ ملی این شهرستان برگزار شد.

علی اکبر رائفی پور در ابتدا با اشاره بر ۴۰ ساله شدن انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن ۴۰ سال است که در تمام عرصه ها با ما درحال جنگ است. چند نمونه از اهداف بارز دشمن عبارت است از سقوط نظام، تجزیه ایران، ساقط کردن قدرت ایران در منطقه و بسیاری از برنامه‌ها و نقشه‌های شوم و برنامه‌ریزی شده. دشمن امروز هجمه های زیادی را مثل نشر جوک‌هایی که ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه می‌کنند و به دنبال گرفتن هویت ما و ثبت آنها بنام خودشان هستند.

او گفت:هویت از تاریخ یک ملت پیدا می‌شود. دشمن با بی هویت نشان دادن ملت ایران قصد دارد ایرانیان را از معرفی ملیت‌شان خجالت‌زده کنند تا آنها خودشان را ایرانی معرفی نکنند.

در سال ٢۰۰٧ میلادی دشمن به دنبال محاصره کردن ایران و همتا و همراه شدن با کشورهایی مثل عربستان برای جنگ با ایران بود و باز هم دید که کشور ما بیدی نیست که با این بادها بلرزد. در همین حال دشمن تصمیم گرفت تا با چند روش همانند برجام ایران را از بین ببرد. برای مثال در برجام دشمن هدفش این است که خیالش راحت شود ایران،فناوری هسته ای نداشته و نمیتواند داشته باشد.

حضور در مناطق مخلف در حاشیه ایران،پیدا کردن شهرک های موشکی ایران و فروش قطعات خراب به دانشمندان و مهندسان ایرانی از جمله هدفهایی است که دشمن در این ۴۰ سال بدنبال داشته.

اما در کنار همه این مشکلات خارجی که دشمن برای ما ایجاد کرده در داخل کشور نیز مشکلاتی وجود دارد. برای مثال نبود مدیریت صحیح در جمع آوری و نگهداری آب با وجود بارش‌های سنگین برف و باران در بیشتر شهرهای کشور و در عین حال مسئولین می‌گویند ما مشکل کم آبی داریم.

گزارش تصویری

/خبرنگار: فاطمه خداوردی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار